مسیر منچستر به النصری پس از جذب قربانی رونالدو/CR7 از تئاتر رویاها

باشگاه منچستریونایتد پس از اینکه کریستیانو رونالدو با قرارداد از این تیم جدا شد و با قراردادی دو و نیم ساله به النصر عربستان سعودی پیوست، در جستجوی مهاجم جدیدی برای جذب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. روزنامه سعودی «عکاظ» در این زمینه گزارش داد؛ منچستریونایتد پیشنهاد قرضی وینسنت ابوبکر را به باشگاه النصر ارائه کرد.

همچنین گزارش شده است که سران منچستریونایتد به درخواست اریک تنهاچ، تمدید قرارداد مارکوس راشفورد و دیوگو دالو را در اولویت قرار داده اند.

با آمدن کریستیانو رونالدو 37 ساله به النصر، این باشگاه اکنون برای استفاده از برنده 5 توپ طلا باید یک بازیکن خارجی را از لیست خود حذف کند و منچستریونایتد می تواند در این امر به آنها کمک کند. با امضای ابوبکر. به همین دلیل رونالدو هنوز فرصت بازی برای نصر را پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: بازیکنی که قربانی رونالدو شد/ اخراج ستاره سرشناس به خاطر CR7



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ابوبکر که در تیم های پورتو و بشیکتاش بازی می کرد از سال 2021 در باشگاه النصر حضور داشت و در 39 بازی موفق به ثبت 13 گل و 6 پاس گل شد.

این مهاجم 30 ساله که قرارداد فعلی اش با باشگاه النصر تا پایان ژوئن 2024 اعتبار دارد، در جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی فوتبال کامرون به خوبی بازی کرد و در سه بازی موفق به زدن دو گل شد.