مصاحبه جدید نکونام علیه خطیر!


سرویس خبر شماره: 2013240
21 آوریل 1403 در 00:38
11.3 هزار |

38نقطه نظر

تو اولین دانش آموزی بودی که تقلب کردی

جواد نکونام از مدیریت این تیم انتقاد کرد.

مصاحبه جدید نکونام علیه خطیر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام با انتقاد از مدیریت این باشگاه فعالیت های خود را در راستای بی نتیجه ماندن باشگاه اعلام کرد.

نکونام گفت: مدیران در زمانی که نباید بیانیه ای بدهند و چه زمانی باید از باشگاه حمایت کنند صحبت کردند و تاکید کرد: این اتفاق در بالاترین سطح دنیا حتی در لیگ ایران و حتی لیگ برتر ایران نمی افتد. تیم هایی که برنده مسابقه هستند بیانیه می دهند و از داوری گلایه می کنند اما ما یک گل تمیز می خوریم اما باشگاه هیچ اقدامی نمی کند. در بازی امروز یکی از تیم ها در اواسط نیمه به بیانیه ای پرداخت. دیروز یک تیم برد اما بیانیه داد. جملات تأثیری بر نتیجه ندارند، اما بر تکرار خطا و تمرکز تأثیر دارند.

نکونام ادامه داد: وقتی اتفاقی علیه باشگاه می افتد، واکنشی نشان نمی دهند، اما اگر فردی علیه آنها صحبت می کند، نام و شماره شناسنامه خود را در بیانیه می گذارند و بلافاصله اقدام می کنند!

نکونام در ادامه سخنان خود به انتقاد از مدیریت پرداخت و گفت: روزهای اول حضورم در استقلال می گفتم به دنبال دشمنی با من هستند و الان هم ثابت شده و مردم شاهد هستند، به استقلال حمله می کنند چون با من دشمنی می کنند، استقلال یکی از پرافتخارترین تیم های دنیاست. آسیا اما چون من سرمربی آنها هستم علیه من کار می کنند و دشمنی می کنند!

2008273

نکونام با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: شما تازه وارد شدید و بلد نیستید، بروید یاد بگیرید، 16 تیم در لیگ هستند و فقط یک تیم برنده می شود، می بینید تیم هایی که سقف بودجه را رد کرده اند و بیشترین پول را خرج کرده اند از قهرمانی دور شده اند. اما آنها مشکل ما را ندارند. باید یاد بگیرند از مربی و بازیکنان تیم حمایت کنند، اما فقط دنبال ضربه زدن به تیم و نابودی تیم هستند تا نتیجه نگیریم، می گویند شاگرد اول بودیم، اگر شاگرد اول بودی تو تقلب کردی باید بری کار یاد بگیری

نکونام در صحبت های خود درباره استقبال بازیکنان این تیم نیز صحبت کرد و گفت: بازیکنان تیم ما از پارسال درخواست 40 درصد کرده اند و به پایان فصل نزدیک می شویم و نمی دانم باید چه کار کنم، با بازیکنان صحبت کرده ام و باید ببینیم این مشکل را چگونه حل کنیم. آخرین موردی که دریافت کردند نزدیک به 5 درصد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی