منصوریان در باران اهواز دنبال یک تیر و دو نشان می گردد!

دانشجویان علیرضا منصوریان دو هدف مهم را در این مسیر دنبال می کنند. اول اینکه روند مثبت و رو به رشد خود را در هفته های اخیر که با شکست پیکان و نساجی همراه بوده است حفظ کند و ثانیاً باخت دور اول لیگ برتر را که با برتری شاگردان امیر به پایان رسید جبران کند. قلانوی در اهواز.

فولاد این هفته در سیرجان بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و البته انتقام باخت دور اول است.

منصوریان در باران اهواز دنبال یک تیر و دو نشان می گردد!


سرویس خبر شماره: 1920792
24 آوریل 1402 در 6:22 ب.ظ
9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

فولاد می خواهد در پیروزی هت تریک کند

منصوریان روز گذشته در باران شدید اهواز به تمرین تیمش پرداخت و با جدیت مطلق تمام نکات فنی را که در نظر گرفته بود با نظارت دقیق پشت سر گذاشت و بدین ترتیب شاگردانش را برای رویارویی سخت با گل گهر آماده کرد.

1851853

سرمربی فولاد که در نشست های خبری اعلام کرد مهمترین اهداف خود در این تیم برای فصل آینده را مشخص کرده است، به دنبال این است که فصل جاری را با یک رتبه خوب در جدول و از این حیث با گل دیگری نسبت به سومین گل متوالی خود به پایان برساند. پیروزی، این در برابر گل گهر، او فکر نمی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان برگزار می شود و باشگاه فوتبال خوزستان میهمان گل گهر است.