مگوایر به عنوان یک وینگر فنی: آیا می توانید آن را باور کنید؟ (تصویر)

اما هری مگوایر در بازی امشب بعد از یازده دقیقه منتقدان و حتی هوادارانش را غافلگیر کرد. او در نقش یک وینگر تکنیکی ظاهر شد و پس از جا گذاشتن دو مدافع آمریکایی در جناح چپ، سانتری خوبی به محوطه جریمه حریف فرستاد.


سرویس خبر شماره: 1855575
5 دسامبر 1401 ساعت 00:43
23.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما گرت ساوتگیت پشت آن مدافع ایستاد و نه تنها او را با خود به قطر برد، بلکه در دو بازی انگلیس تا اینجای کار، مقابل ایران و آمریکا، از این مدافع به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرد.

مگوایر در فاز دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت و در حالی که آمریکایی ها انگلیس را تحت فشار قرار می دادند، او چندین ضربه سر در محوطه جریمه خودش زد تا خطر جدی دروازه تیمش را تهدید نکند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قبل از شروع جام جهانی در قطر، منتقدان در مورد حضور نام هری مگوایر در لیست نهایی گرت ساوتگیت چرخیدند. منتقدان به عملکرد ضعیف مگوایر در منچستریونایتد که منجر به نیمکت نشینی او در دوران اریک تنهاچ شد، اشاره کردند و گفتند مگوایر لیاقت حضور در قطر با پیراهن سه شیرها را نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران انگلیس و بسیاری از منتقدان هری مگوایر از حرکتی که او امشب به عنوان یک وینگر فنی مقابل آمریکا از خود نشان داد، شگفت زده شده اند.

در شبی که انگلیس سایه ای از بازی اول انگلیس بود، حرکت مگوایر یکی از بهترین موقعیت های سه شیرها را ایجاد کرد که البته بدون استفاده ماند.

هری مگوایر با یک حرکت ماهرانه و دریبل زدن از مقابل دو مدافع ایالات متحده در جریان بازی امشب انگلیس و آمریکا، طرفداران و منتقدان را شگفت زده کرد.

مگوایر به عنوان یک وینگر فنی: آیا می توانید آن را باور کنید؟  (تصویر)