نارضایتی بارسا از صحبت های ستاره اش: درگیر نشو!


سرویس خبر شماره: 2013256
21 آوریل 1403 در 01:41
27000 امتیاز خبر|

5نقطه نظر

فلیکس مزاحم شد

بارسلونا از ادعاهای ژائو فلیکس مبنی بر متقاعد کردن برناردو سیلوا برای پیوستن به باشگاه راضی نیست.

نارضایتی بارسا از صحبت های ستاره اش: درگیر نشو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا از مدت ها قبل علاقه مند به جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی بود اما نتوانست روند نقل و انتقالات را جدی بگیرد و ستاره پرتغالی منچسترسیتی را به بارسلونا ترجیح داد.

در طول این فصل، رسانه ها بارها احتمال این انتقال را مطرح کرده اند و در اخبار مدعی شده اند که بارسلونا در حال بررسی جدی مذاکرات برای جذب وینگر پرتغالی در تابستان 2024 است.

ژائو فلیکس، ستاره بارسلونا و هم تیمی ملی سیلوا، بارها به او کمک کرده و نظر خود را درباره این انتقال اعلام کرده است. او امشب در مورد صحبت با سیلوا برای پیوستن به بارسلونا صحبت کرد: “هر چیزی که در مورد برناردو سیلوا گفتم درست بود. او از من در مورد مکان های زندگی در بارسلونا، مکان های غذا خوردن، امنیت اینجا و مسائل مالیاتی پرسید. کمی از همه چیز.”
فکر می کنم برناردو سیلوا را متقاعد کرده ام که به بارسلونا بیاید، اما این فقط به او بستگی ندارد.

2008824

حالا در خبری که اسپورت منتشر کرده، به نظر می رسد بارسلونا از صحبت های فلیکس راضی نیست. مدیران ترجیح می دهند که بازیکنان در مورد سیاست های نقل و انتقالات، به ویژه سیاست برناردو سیلوا اظهار نظر نکنند، زیرا معتقدند این موضوع باید با دقت بیشتری بررسی شود و هر گونه دخالت می تواند منجر به رد آن شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی