نتایج خیره کننده آبی ها با داور سوپرجام/ استقلال نساجی را با همان داور 10 نفره له کرد

3- سومین بازی اخیر این دو تیم باز هم مربوط به تقابل تیم های استقلال و سپاهان است. در بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم در تهران، استقلال موفق شد با تک گل جعفر سلمانی سپاهان را شکست دهد.

1- آخرین بازی استقلال با قضاوت بیژن حیدری، بازی هفته اول فصل جاری لیگ برتر بود که استقلال با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و شروع ناامیدکننده ای در لیگ برتر امسال داشت. دیداری که برخی معتقد بودند اشتباهات بیژن حیدری باعث پیروزی سپاهان شد.

4- چهارمین بازی اخیر استقلال با سوت داور سوپرجام، بازی نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم. بازی برگشت دو فصل پیش که استقلال با نتیجه 3 بر 1 ساکت الهامی را شکست داد. این در حالی است که استقلال در دقیقه 71 بابک مرادی را با دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد و 19 دقیقه با 10 بازیکن به میدان رفت. در این دیدار ابتدا استقلال با گل های واریا غفوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4 نیمه اول و در دقیقه 51 و همچنین گل متین کریم زاده در دقیقه 82 به پیروزی رسید.

استقلالی ها در 5 بازی اخیر خود تنها یک بار با سوت بیژن حیدری شکست خورده اند و در 4 بازی دیگر 4 برد را به ثبت رسانده اند.

با نگاهی به 5 بازی اخیر استقلال با داوری بیژن حیدری، نکات جالبی وجود دارد.

توجه داشته باشید؛ کارنامه 5 بازی اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری نشان می دهد که این تیم در این 5 بازی 9 گل زده و تنها 5 گل دریافت کرده است تا تفاضل گل مثبت 4 گل باقی بماند. علاوه بر این، چهار برد و یک باخت نشان از برد استقلال دارد. تقریبا 90 درصد بازی های اخیر با این داور.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

2- دومین تقابل اخیر استقلال با توقف بیژن حیدری به هفته بیست و یکم لیگ برتر گذشته برمی گردد. بازی برگشت استقلال مقابل دروازه گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی که آبی پوشان با دو گل یمگا با 3 امتیاز زمین را ترک کردند. استقلال در این دیدار با نتیجه دو بر یک تیم امیر قلعه نویی را شکست داد.

5- آخرین بازی پنجم استقلال در آن سال ها با سوت بیژن حیدری نیز یک پیروزی گل بزرگ برای استقلال مقابل تراکتور در خانه حریف بود. این بازی در هفته یازدهم لیگ برتر بیستم در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد. گل های استقلال در این دیدار را دیاباته (دو گل) و مهدی قیدی به ثمر رساندند.