هاشمی نسب: دلیل بی کیفیتی تیم ما فقط خستگی بود


سرویس خبر شماره: 2009599
مارس 28, 1402 در 00:38
1.3 هزار |

2نقطه نظر

ما نشان دادیم که می توانیم 90 دقیقه از دروازه خود محافظت کنیم

سرمربی استقلال می گوید ریکاوری از نظر فنی و روحی در این سه روز کاری سخت بود.

هاشمی نسب: دلیل بی کیفیتی تیم ما فقط خستگی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در آخرین دیدار سال با یک گل از سد هوادار شکست. مهدی هاچمین نسب در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد. وی گفت: این پیروزی را به هواداران و مردم کشورمان تبریک می گویم. در مورد مسابقه هم باید بگویم که می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، نه از نظر فنی اما از شرایط بدنی تیم خود اطلاع داشتیم.

او گفت: تنها چیزی که می توانم در مورد مسائل فنی بازی بگویم تشکر از بازیکنان است. به آنها خواهم گفت که با تمام وجود جنگیدند. توانستیم سه امتیاز را بگیریم و گلزنی کنیم. ما از دقیقه 1 تا 90 مراقب دروازه خود بودیم که در این شرایط کار سختی بود. کاش می توانستیم از کلمات بهتری برای تشکر از بازیکنانمان استفاده کنیم.

سرمربی استقلال گفت: در روز بدمان قول دادیم که نباختیم و امتیاز از دست ندهیم. بازیکنان ما عالی کار کردند. سه روز پیش بازی بسیار سنگینی داشتیم. در این سه روز ریکاوری هم از نظر فنی و هم از نظر روحی سخت بود. با توجه به اینکه چند هفته پیش بازی های خارج از خانه انجام دادیم، تیم ما واقعا خسته بود و توانستیم در حالی که خسته بودیم، سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم آن‌ها را کسب کنیم. ما در 20 دقیقه ابتدایی دور اول دو گل دریافت کردیم. تیمی که بتواند شکست 2-0 را بر هم بزند و در 70 دقیقه با نتیجه 2-0 3-2 شکست بخورد، می تواند یک پیروزی 1-0 را نیز حفظ کند.

هاشمی نسب گفت: وقتی بازی بدون تماشاگر برگزار می شود، این صداها از روی نیمکت هم می آید. ما هم تا جایی که توانستیم تحمل کردیم. اما وقتی جلو بودیم سعی می کردیم چیزی نگوییم وگرنه می توانستیم خیلی بهتر جواب بدهیم. با نگرانی و تحت تاثیر قرار دادن داور نمی توان سوت ها را به حرکت درآورد.

2000419

او ادامه داد: به هر حال سر و صدا کردند و ما هم جوابشان را دادیم. مطمئن باشید اگر بخواهیم سر و صدا کنیم نمی توانند جلوی ما را بگیرند. به هر حال روز سختی برای ما بود. باید به بازیکنان تبریک بگوییم. آنها با جان و دل جنگیدند و ما از آنها تشکر می کنیم. از مشکلات فنی صحبت نمی کنیم، چون از نظر فنی از تیم خود راضی نبودیم، اما از دعوای بازیکنانمان راضی هستیم که خسته هستند.

هاشمی نسب در پاسخ به اینکه استقلال مدل کونام گزینه دوم بین توپ و میدان را انتخاب کرد، گفت: اینطور که شما می گویید نیست. چون در دور رفت با یک تیم بازی می‌کردیم و 2-0 شکست خوردیم، همه زمین و توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم با فوتبال روان و شناور سه گل به ثمر برسانیم. می توانید به بازی خارج از خانه مراجعه کنید. ما برای هر مسابقه شرایط خودمان را داریم. من یک بار دیگر می گویم که تیم ما خسته بود و نمی توانیم درباره این دیدار بحث فنی داشته باشیم، فقط می توانم بگویم که از بازیکنانمان که با جان و دل جنگیدند تشکر ویژه دارم.

او در پایان می گوید: آنها قطعا دوازدهمین طرفدار مورد علاقه ما هستند. امیدوارم در لیگ بین تیم ها تبعیض قائل نشوند و عدالت رعایت شود. هر تیمی که شایسته پیروزی در این بازی بود. از ابتدای فصل شرایط سختی را تجربه کرده ایم. تنها خوشحالی ما هواداران، بازیکنان و تیم ما هستند. اگر بخواهند آنها را از ما بگیرند، فکر می‌کنم جلو رفتن برای ما سخت باشد، اما مطمئن باشید تیمی داریم که به آن افتخار می‌کنیم. ما بازیکنانی داریم که با یکدیگر همدردی می کنند و می جنگند. این روز خسته ما به فکر هواداران خود هستیم و مطمئن باشید با همین تفکر ادامه خواهیم داد تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

مجله اخبار فوتبال داخلی