روزبه چشمی پس از حذف از لیست تیم ملی واکنش نشان داد



روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: به هواداران و بازیکنانمان تبریک می گویم. در این مدت مسابقات سخت و سنگینی را در مدت 4 روز انجام دادیم. دیدارهای سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس به قیمت جان ما تمام شد. بازیکنان ما برای این پیروزی زحمت کشیدند و مردانه بودند و به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم.

وی در پاسخ به اینکه بعد از دیدار با سپاهان، استقلالی ها بازی باکیفیتی را ندیدند، گفت: قطعا مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم، خستگی واقعا بچه های ما را تحت تاثیر قرار داده است. اکثر مسابقات را با 11 نفر انجام می دادیم و هر 5 روز یک بار به میدان می رفتیم. واقعا فشار روی بچه ها بود و خستگی در این مسابقه کاملا مشخص بود. خدا را شکر نتایج خوب بود و انشالله پس از تعطیلی دوباره این کار را انجام خواهیم داد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی هم در این مدت تاثیرگذار بود؟ وی تاکید کرد: مشکلات مالی کمر ما را له کرده است، خستگی ناشی از دویدن یک طرف و خستگی روحی در طرف دیگر.

چشمی در پاسخ به عدم حضورش در لیست جدید تیم ملی تصریح کرد: نظر کادرفنی تیم ملی این بود، باید بعد از جام ملت ها بررسی می کردند و به این نتیجه می رسیدند که من نباید حضور داشته باشم. برای تیم ملی، بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم. من همیشه به تصمیم مربیان تیم ملی و باشگاهم احترام گذاشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که عدم دعوتش به تیم ملی با جوانی همخوانی داشت؟ گفت: سن ندارم، الان 30 سالمه، اگر پیر باشم که چیزی نیست. این اتفاق افتاد که حدود 2 سال مربیان تیم ملی هیچ نظری در مورد من نداشتند، اما من تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر حداقل یک کار مثبت برای تیم انجام دادم، مردم تیم ملی و جام جهانی. . قطعا بازی بدی داشتم اما در تیم ملی هم لحظات خوبی داشتم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی بیفتد.

بیشتر بخوانید: لیست 29 ملی پوش اعلام شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال