هوادار به بهانه پیروزی مقابل استقلال پیش می رود

کسب 12 امتیاز در 11 بازی و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول قطعا برای ساکت الهامی و تیم هواداران راضی کننده نیست. او دوست دارد با این تیم تهرانی به نیمه بالای جدول و حتی رده بالای جدول نزدیک شود و به نظر می رسد این هوادار با این سبک بازی در هفته های آینده امتیازات زیادی را کسب کند. شاید باید امتیازات از دست رفته را برای تغییر تاکتیک ها و ایده های تیم هواداری در نظر گرفت. تیمی که فصل گذشته زیر نظر غلامرضا عنایتی پشت توپ زیادی داشت و با جابجایی های سریع سعی در گلزنی داشت اما در این فصل با بازی ترکیبی و حتی مقابل تیم های بزرگ سعی در ایجاد موقعیت در دروازه حریف دارد. ، ارائه دهنده بازی فوروارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این بازی دوستانه که در محل تمرین هواداران برگزار شد، استقلال سه بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نداشت و عارف غلامی از ناحیه پا آسیب دید.دقایق ابتدایی اما عملکرد خوب تیم تیم هواداران را نمی توان نادیده گرفت. این تیم در ابتدای فصل در یک بازی دوستانه مقابل استقلال به تساوی یک بر یک دست یافت و در لیگ برتر تنها با یک گل مغلوب استقلال شد.


سرویس خبر شماره: 1856887
11 دسامبر 1401 در 01:38 ب.ظ
946 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم هواداری در دیدار دوستانه با استقلال با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا نشان دهد همچنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.

هوادار به بهانه پیروزی مقابل استقلال پیش می رود

ساکت الهامی که با تراکتورسازی و نساجی دو قهرمانی جام حذفی را به دست آورده، حالا مصمم به کسب نتیجه خوب در بازی های لیگ برتر است و به نظر می رسد سران باشگاه نیز تحت عنوان نمایش خوب بازیکنان، سد راهشان می شوند. طرفداران در چند هفته گذشته آنها از جدایی بی صدا برای تراکتور الهام گرفتند. هرچند سرپرست تراکتورسازی این خبر را تکذیب کرد، اما طبیعی است که این تیم مشتاق داشتن مربی ای است که قبلاً قهرمان شده است. آفر و ساکت الهامی در حال پیشرفت هستند و این را در بازی با استقلال نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی