واکنش به صعود استرالیا: این بزرگترین پیروزی تاریخ ماست!

یکی از کاربران توییتر خلاصه ای کامل از ماجرای جام جهانی استرالیا در قطر ارائه کرد و البته به دانمارکی ها نیز طعنه زد. او در توییت خود نوشت: “استرالیا یکی از تیم هایی بود که از زمان حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به آن فرصت نداده اند، اما اکنون در رده هشتم قرار دارند. چه داستان درخشانی. و البته چه یک تورنمنت فاجعه بار برای دانمارک.” آنها واقعاً ناامید کننده بودند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856602
9 دسامبر 1401 ساعت 21:22 |
805 امتیاز خبر

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استرالیا موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل دانمارک به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کند و یکی از بزرگترین شگفتی های جام را تا کنون به ثبت برساند.

و یکی دیگر از هواداران شعاری را که امشب به ذهن بسیاری از مردم استرالیا برمی‌گردد، سر می‌دهد: “برد امشب بزرگترین برد در فوتبال قوانین استرالیا بود”.

استرالیا در این گروه دانمارک و تونس را شکست داد و پس از فرانسه به عنوان تیم دوم راه یافت. ساکروزها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سران گروه C خواهند رفت که می تواند آرژانتین و لیونل مسی باشد.

صعود غیرمنتظره استرالیا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی واکنش های زیادی را در این کشور برانگیخت و بیشتر آنها گراهام آرنولد سرمربی Socceroos را تحسین کردند.

واکنش به صعود استرالیا: این بزرگترین پیروزی تاریخ ماست!

یک استرالیایی می گوید که او به طور واقع بینانه هیچ شانسی برای استرالیا برای خروج از این گروه نمی بیند اما اکنون، در کمال تعجب، او Socceroos را در دور هشتم می بیند.

استرالیایی ها پس از این صعود تاریخی واکنش های زیادی به درخشش تیم ملی خود در جام جهانی قطر نشان دادند. یکی از هواداران کاری که تیم ملی کشورش در قطر انجام داد را “عالی” توصیف کرد.