ولوز 0-2 آرسنال: قهرمانی دیگر یک رویا نیست


سرویس خبر شماره: 1853239
22 نوامبر 1401 ساعت 01:13 |
88 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان میکل آرتتا که فراتر از انتظار در رقابت های این فصل لیگ برتر ظاهر شده اند، امشب مقابل ولورهمپتون با دو گل به برتری رسیدند تا فاصله خود با منچسترسیتی، تیم دوم جدول را افزایش دهند. ، به 5 امتیاز.
آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 بود که گابریل ژسوس روی پاس گابریل مارتینلی با والی دروازه حریف را باز کرد اما داور به دلیل خارج از بازی این گل را نپذیرفت.
یک دقیقه بعد تیم میزبان می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع آرون رمزدیل مانع از گلزنی گونزالو گدس شد و ضربه آداما ترائوره ​​توسط ویلیام سالیبا مهار شد.
بعدها آرسنال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه 20 این ولوز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه گدس به طرز خطرناکی از بالای دروازه رامسدیل به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36 روی حمله سریع آرسنال، این ژسوس بود که روی پاس بوکایو ساکا صاحب موقعیت شد، اما ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول، هر یک از دو تیم یک یا دو موقعیت نیمه اول داشتند، اما توپ تنها زمانی از خط دروازه عبور کرد که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ادامه بده..



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال در خارج از خانه 2-0 ولوز را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کرد.

ولوز 0-2 آرسنال: قهرمانی دیگر یک رویا نیست