پاسخ یووه به عربستان: ستاره نمی فروشد

سکوت یوونتوس در مورد آینده پل پوگبا شکسته شد تا مشخص شود بیانکونری ها هنوز از او ناامید نشده اند و او را بخشی از برنامه های آینده باشگاه می دانند.

پاسخ یووه به عربستان: ستاره نمی فروشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل پوگبا، هافبک ملی پوش فرانسوی که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شد، در سال 2022 برای دومین بار به یوونتوس پیوست.

با توجه به روند ناامید کننده فصل گذشته، گزارش های متعددی در ایتالیا اعلام کردند که یوونتوس دیگر نمی خواهد هافبک فرانسوی را حفظ کند. گزارشات مبنی بر پیشنهادات متعدد از عربستان باعث شده تا بسیاری از مردم منتظر خبر رسمی انتقال او به یک تیم عربستانی باشند.


سرویس خبر شماره: 1951550
Jul 27, 1402 @ 5:58 ب.ظ
9.5 هزار |

0نقطه نظر

پوگبا که یووه را به مقصد یونایتد ترک کرد، پس از پایان قراردادش با شیاطین سرخ، به عنوان بازیکن آزاد به بیانکونری بازگشت. در حالی که این بازگشت قرار بود برای او یک انتقال رویایی باشد، اما به سرعت برای پل پوگبا به یک کابوس کامل تبدیل شد. او در پیش فصل مصدوم شد و در نهایت تحت عمل جراحی قرار گرفت. به همین دلیل پوگبا در فصل گذشته تنها 10 بازی برای یوونتوس انجام داد.

1899370

اما یوونتوس بالاخره سکوت خود را در مورد پوگبا شکست و مدیر ورزشی باشگاه کریستیانو جونتولی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در این پست درباره ستاره فرانسوی گفت: “وضعیت پوگبا روشن است. او فصل سختی را پشت سر گذاشت و ما از او انتظار داریم. پل پوگبا بازیکن مهمی برای ما است. با توجه به کیفیت و تجربه پل، ما روی او حساب می کنیم و می دانیم که او می تواند نقش بزرگی در بازی کردن و هدایت بسیاری داشته باشد. جوانان در یوونتوس



مجله اخبار فوتبال خارجی