پیکان سفر – فولاد 2: بلند شدن از تخت بیمار!

دقیقه 85: شوت از راه دور پیکان به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: مجتبی نجاریان پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی در نیمه اول با کمترین موقعیت ممکن ادامه پیدا کرد تا اینکه خودروسازان در دقایق پایانی نیمه اول یک موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردند اما همکاری سه جانبه صالحی، لیموچی و لطفی منجر به گل نشد

با شروع نیمه دوم بوحمدان از راه دور فرصت گلزنی خود را امتحان کرد اما ضربه او از دست رفت. لیموچی سپس در میانه یک حرکت خطرناک بود که ضربه او به بیرون رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر پیکان و فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

فلش: محمدعلی کاظمی (62 ساله)

دقیقه 4: اولین موقعیت جدی مسابقه را شاگردان فولاد ایجاد کردند. ضربه آبیشک را مظهری به خوبی مهار کرد و دروازه تیمش را دفع کرد.

دقیقه 43: حرکت بسیار خوب بازیکنان پیکان و همکاری صالحی، لیموچی و لطفی منجر به ایجاد موقعیت خطرناکی شد که کنت آن را رقم زد.

1837052

دقیقه 67: حملات پیکان ادامه دارد و این بار ضربه لیموچی از دروازه خارج شد.

فولاد: روبرتو تورس (42)

لحظات حساس:

روایت لحظه به لحظه تقابل تیم های پیکان و فولاد را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:
دیدار هفته بیست و چهارم – بیست و دومین دوره لیگ برتر
پنج شنبه: 1402/01/10; زمان: 19:30
ورزشگاه: انقلاب اسلامی کرج / کمتر از هزار تماشاگر
گروه داوری: شبیر بهروزی / یاران: حسن انتظیری – مهدی سیفی; داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: محمدرضا فلاح

🥇 بهترین بازیکن:
وحید حیدریه در این مسابقه خوب و دونده ظاهر شد. بازیکنی که در نیمه دوم و زمانی که پیکان فشار خود را برای گل مساوی افزایش داده بود، برای دومین بار دروازه مظاهری را باز کرد تا رویای سه امتیازی فولادی ها را تسهیل کند. ساسان انصاری هم خطای پنالتی گرفت و در کار هجومی کوشا بود و یکی از بازیکنان خوب فولاد در این بازی محسوب می شود.

پیکان صفر – فولاد 2 (دقیقه 73: وحید حیدریه): شوت خوب محمدرضا غبیشاوی که دقایقی پیش وارد میدان شد با پاس او از سمت چپ به وحید حیدریه همراه شد و این بازیکن از زاویه کاملا بسته با ضربه ای دقیق و دیدنی پاس را از کنار مظاهری عبور داد. و گل سوم را به ثمر رساند، تیمش تبدیل به گل شد.

دقیقه 90: تیر لطفی در موقعیت خوبی در محوطه جریمه قرار گرفت که شوت این بازیکن را کنت به خوبی مهار کرد.

دقیقه 48: ضربه لیموچی به طرز خطرناکی از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه 46: شوت راه دور بوهمدان را مظاهری مهار کرد.


سرویس خبر شماره: 1898250
10 آوریل 1402 ساعت 21:30
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیروزی مهم تیم منصوریان در تهران

دقیقه 65: پیکان یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت. ضربه کرنر توسط بازیکنان فولاد خط برگشت داده شد.

رویداد ویژه:
فولاد باز هم در خارج از خانه موفق شد پیکان را شکست دهد. خوزستان در چهار فصل گذشته در سه دیدار دو تیم از سوی خودروسازان پیروز شده بود و یک بازی هم با تساوی به پایان رسید. حالا منصوریان هم این عادت را ترک نکرده و تعداد بردهای فولاد در خانه پیکان را در 5 فصل اخیر به 4 رسانده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

⚽️ توضیحات گل:
پیکان صفر – فولاد یک (دقیقه 24: روبرتو تورس): حرکت خوب ساسان انصاری در محوطه جریمه پیکان با سرنگونی این بازیکن همراه شد و داور یک پنالتی به سود فولاد اعلام کرد. روبرتو تورس پشت آن توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت نمایش به گل اول بازی تبدیل کرد.

1837066
1837067

دقیقه 40: ضربه منصور باقری توسط مدافعان فولاد مهار شد.

ترکیب فلش:
رشید مظاهری، محمدعلی کاظمی (شرزود تمیروف-83)، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرق، علی رمضانی (علی زارع-74)، محمدحسین فلاح (امیر طاهر-85)، منصور باقری (محمدرضا رئوفی منش-74)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی (74- احسان حسینی)، مهدی لیمو
سرمربی: مجتبی حسینی

1837053

در ادامه پیکانی ها نتوانست به گل های خورده برسد و فولاد به لطف این 2 گل از سد میزبان گذشت. شاگردان منصوریان با این پیروزی 31 امتیازی شدند و در رده هشتم باقی ماندند.

1837054

در دقیقه 65 پیکان یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت. ضربه کرنر توسط بازیکنان فولاد خط برگشت داده شد. دقایقی بعد از این صحنه بود که فولاد گل دوم را به ثمر رساند. روی حرکت خوب غبیشاوی تازه وارد و پاس او به حیدریه، این بازیکن موفق می شود از زاویه بسته دروازه مظاهری را باز کند تا فولاد با 2 گل پیش بیفتد.

دقیقه 2+90: پیکان با تعداد زیاد بازیکنان، لحظاتی را روی دروازه فولاد اردو زد، اما هر بار بازیکنان این تیم به مدافعان ضربه زدند و این حمله نیز ناموفق بود.

محتوای فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان (سینا شاه عباسی-84)، محمدامین حزباوی، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی (دقیقه 70 – محمدرضا غبیشاوی)، محمد آبشک (سینه مریدی-75)، روبرتو تورس (سوگیتا-75)، محمد نژاد مهدی، وحید حیدریه، ساسان انصاری، احسان پهلوان (دقیقه 70 – سعید واسعی)

دقیقه 79: شوت پایین جان رئوفی توسط کنت به راحتی دفع شد.

فولاد در دیداری خارج از خانه با گل های تورس و حیدریه از سد پیکان میزبان گذشت.

پیکان صفر - فولاد 2: بیرون آمدن از بستر بیماری!

فولاد این دیدار را خوب شروع کرد و از همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد. شوت آبشک را مظهری گرفت. اواسط نیمه اول بود که شاگردان منصوریان به گل رسیدند. روی حرکت راست ساسان انصاری در محوطه جریمه این تیم صاحب یک پنالتی شد که روبرتو تورس آن را به گل تبدیل کرد.

💢 هشدار: