چند ماه گیج کننده و بحث برانگیز برای بارسلونا / این باشگاه در دردسر عمیقی قرار دارد

این مقاله را از دست ندهید: مهندس ژاوی عمارت کاتالان/بارسلونا را بازسازی کرد. قهرمان جوان و شایسته لالیگا

تفاوت در بدترین زمان

پس از اینکه بارسا قهرمان شد، آلمانی تصمیم گرفت باشگاهی را که بازسازی کرده بود و به اوج رسانده بود، با پیشنهاد جدید بسیار وسوسه انگیز استون ویلا ترک کند. او تصمیم خود برای ترک باشگاه را به طور غیر متعارف و در یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه اعلام کرد. با وجود این، او قول داده است که تمام برنامه های نقل و انتقالات بارسلونا را در تابستان امسال دنبال کند. چنین وعده ای بیش از یک نفر را شگفت زده کرد. چرا مدیری که قصد جدایی از باشگاه را دارد و قرار است در باشگاه دیگری استخدام شود، می خواهد بخش زیادی از وقت خود را به تیم سابقش اختصاص دهد و نقل و انتقالات آنها را تبلیغ کند؟

مسی با این همه تلاش قانونی و علمی نتوانست قراردادش را امضا کند و از این تیم جدا شد. در نهایت مجبور شد برخلاف میل باطنی اش تیم محبوبش را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود. پس از آن، بارسا، رونالد کومان، سرمربی بی ثبات را برکنار کرد و بازیکنان جوان تری را معرفی کرد. سپس باشگاه به طور نامشخصی اهرم های مالی خود را یکی یکی فعال کرد تا تیمی را که در لالیگا سقوط کرده بود بازسازی کند و به مسیر برگشت بازگردد.

این فراز و نشیب های اخیر در باشگاهی که خود با این بحران دست و پنجه نرم می کند و همچنان ادامه دارد، می تواند نشانه ای از ماه های گیج کننده و آشفته تر برای باشگاه باشد. تیم بارسلونا در شرایطی که باید بهترین در این پنجره نقل و انتقالات باشد، با کمبودهای اساسی مواجه است. برای حفظ عنوان قهرمانی و مهمتر از آن جبران عملکرد ضعیف خود در رقابت های اروپایی فصل گذشته که منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شد، باید تابستان نقل و انتقالات مناسبی را با استراتژی خوب پشت سر داشته باشند. . آنها را رها کن

تاریخ آلمان

اما اتاق فکری که موفق به خرید بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کوند شد در حال فروپاشی است. این سه بازیکن نقش کلیدی در قهرمان شدن بارسا در این فصل تیم لالیگا داشتند.

انگار آلمانی می خواهد پای خود را در بارسلونا نگه دارد و یکی دو رمز بگذارد تا کسی نتواند قفل آنها را باز کند! در نهایت انگیزه او مشخص شد. این بازیکن آلمانی تصمیم خود را برای ترک باشگاه تغییر داد و تصمیم گرفت در بارسلونا بماند.

همه این اقدامات کافی نبود. بارسلونا یک پنجره نقل و انتقالات پر هرج و مرج داشت و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا مجبور شد قوانین مالی و حمایت مالی باشگاه را تغییر دهد تا تیمش را پس بگیرد تا از نظر مالی آسیب نبیند.

این بازیکن آلمانی می خواست در ابتدای فصل برود تا برای مدتی از باشگاه دور شود، این چیزی است که در اخبار و شایعات درباره او شنیدیم. مدیر فوتبال بارسلونا چند ماه پیش با باشگاه استون ویلا انگلیس مذاکره کرده بود. باشگاه انگلیسی می خواست پروژه گسترش خود را با اونای امری (مربی اسپانیایی تیم) زیر نظر و با فکر متئو آلمانی پیش ببرد. اما این بازیکن آلمانی در چند هفته گذشته مذاکرات نهایی با استون ویلا را رد کرده و در نهایت تصمیم به بازگشت به بارسلونا و ماموریت غیرممکن برای بازسازی این تیم در دوران پلی آف گرفته است. او شهری ویران شده را تصاحب کرد و آن را به مکانی تبدیل کرد که قهرمان لالیگا از آنجا بیرون آمد.

در سال 2021، بارسلونا تمام تلاش خود را برای امضای مجدد قرارداد لیونل مسی انجام داد. تا جایی که توانستند حقوقش را کم کردند. آنها همچنین از دیگر بازیکنان بزرگ تیم خواستند حقوق خود را کاهش دهند. آنها حتی به دروغ و فریبکارانه به مردم پیشنهاد دادند که مسی می تواند رایگان برای این تیم بازی کند.

این گزارش را نیز بخوانید: عملیات لیونل مسی – بارسلونا وارد فاز جدیدی شد/ شمارش معکوس برای انفجار بمب ساعتی!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اندیشکده بارسا شامل یوردی کرایف، مدیر ورزشی این تیم بود که اکنون باشگاه را ترک کرده است، در حالی که مدیر فوتبال باشگاه، متئو ژرمن، پس از اعلام استعفای خود از بارسلونا موافقت کرده است که دوباره با بارسلونا همکاری کند.

او در توضیح ژست خود گفت: «به صراحت می گویم که جای من در بارسا، بهترین باشگاه جهان است. من کاملا متعهد به کمک به این باشگاه و پروژه اش هستم. پروژه ای که گام های مهمی برای آن برداشته شده است. استون ویلا یک پروژه جذاب و یکی از بهترین مدیران اروپا دارد، اما بعد از اینکه به طور خصوصی درباره آن فکر کردم تصمیم گرفتم در بارسلونا بمانم.

دکو بازیکن سابق تیم ملی بارسلونا، چلسی و پرتغال که اکنون مدیر برنامه های شناخته شده ای است و سابقه مربیگری کمی دارد، قرار است جایگزین کرایف به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا شود. در این میان، به نظر می رسد اختلاف نظر اساسی در مورد اینکه باشگاه در تابستان امسال کدام بازیکنان را بخرد وجود دارد.