ژاوی: ما ناامید شدیم اما این اولین قدم است


سرویس خبر شماره: 1838203
23 مرداد 1401 ساعت 09:53 |
727

0نقطه نظر

ژاوی سرمربی بارسلونا از تساوی مقابل رایو وایکانو نگران یا ناراحت نیست.

وی در مورد شرایط آن بازی گفت: به نظرم تیم بازی خوبی انجام داد، هرچند تحت فشار زیادی بودیم، سعی کردم به بازیکنان بگویم فشار روی من است، با این حال رایو کار تاکتیکی بسیار خوبی انجام داد. “ما باید به پیشرفت ادامه دهیم.”
سرمربی بارسا در مورد ترکیب تیمش در بازی امروز افزود: ما همیشه سعی می کنیم در میانه زمین از برتری استفاده کنیم، اما امروز سه بر دو بودیم زیرا من سیستم را تغییر دادم تا برتری بیشتری در خط حمله داشته باشیم. نتوانستیم آنطور که باید ظاهر شویم.”
سرمربی کاتالان ها درباره شرایط فرانکی دی یونگ گفت: “او بازیکن تعویضی نیست. او بازیکن مهمی برای ما است. او امروز بازی خوبی انجام داد. من نمی دانم در پنجره نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد، اما او با ما است. و او نشان داده است که سطح بازی خوبی دارد.”
ژاوی همچنین در ادامه در مورد وقت های تلف شده و امکان استفاده از وقت مفید در فوتبال گفت: به نظر من این وضعیت مضحک است، اگر از وقت مفید استفاده کنیم به 8 یا 22 دقیقه وقت اضافه نیاز نداریم، خودمان را مسخره کردیم. با این روش فکر می کنم تنها راه درست استفاده از زمان مفید در فوتبال است. آیا ما در یوفا به دنبال بازی جوانمردانه نیستیم؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته اول لالیگا به مصاف رایو وایکانو رفت اما به تساوی 0-0 مقابل این تیم رضایت داد.
خریدهای گران قیمت و بزرگ بارسا در نقل و انتقالات زمستانی انتظارات این تیم را به شدت افزایش داده است اما این تیم در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا نتوانست پیروز شود و این انتظارات را برآورده کند.
ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: ریو خوب دفاع کرد و این باعث شد که بیشتر از حد معمول برای گلزنی تلاش کنیم، اما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. بازی در دقایق پایانی بسیار کند و کند بود. ما می خواستیم به همه نشان دهیم که در مسیر درستی هستیم زیرا انتظارات از ما زیاد است، اما این تازه شروع کار است. از همه می خواهیم که با این تیم صبور باشند و به آن ایمان داشته باشند. اتفاقی که امروز افتاد ناامید کننده است، اما تازه آغاز است و باید در این راه ادامه دهیم، راهی که ما را به موفقیت می رساند.»