کارولینای جنوبی بهترین شانس را دارد

کارولینای جنوبی روز یکشنبه برنده مسابقات SEC شد، هفتمین عنوان کنفرانس آنها در نه فصل گذشته. بوستون MVP مسابقات بود و کوک در بازی قهرمانی مقابل تنسی 24 امتیاز کسب کرد. Gamecocks برای 37 هفته متوالی به عنوان تیم برتر کشور انتخاب شده است. در اولین بازی مسابقات NCAA، آنها با برنده مسابقه بین چاتانوگا و SE لوئیزیانا بازی خواهند کرد. فینال فور در 31 مارس در دالاس برگزار می شود.

https://sportslens.com/news/womens-march-madness-2023-odds-south-carolina-has-best-odds-to-win/ منبع:

آنها از این عملکرد امسال حمایت کردند اما فصل عادی را با رکورد شکست ناپذیری به پایان رساندند. بازیکنان ستاره، ضیا کوک و آلیا بوستون با کسب میانگین 13 امتیاز هر کدام، پیشتاز هستند، و کامیلا کاردوسو یک برج دوقلو را به پایان می رساند، زیرا او و بوستون به طور میانگین هر بازی 2+ بلوک دارند.

گیم‌کاکس کارولینای جنوبی در فصل 2022-2023 مسلط‌ترین تیم بسکتبال کالج زنان بوده است و به احتمال زیاد در ماه مارس سال جاری قهرمانی NCAA را نشان می‌دهد.

با توجه به تسلط، کارولینای جنوبی محبوب دور و بر دور برای کسب قهرمانی های متوالی است. آنها در 160- فهرست شده اند که به آنها شانس 61 درصدی می دهد تا سخت افزار را بالا ببرند و شبکه ها را قطع کنند. کاردینال استنفورد در صدر Pac-12 با یوتا یوتس با رکوردهای یکسان 15-3 در کنفرانس به پایان رسید، اما آنها دومین شانس قهرمانی را دارند در حالی که یوتس در رتبه هشتم قرار دارند. استانفورد 600+ و یوتا 2800+ است.

rsz vvkbu4cvu44iav6e5rxlnpfq4y

دو تیم بعدی تا حدودی شوت های دور هستند، اما آنها ستاره محور هستند و می توانند در طول مسابقات باعث ناراحتی هایی شوند. آیووا در لیست +2000 قرار دارد و آنها دومین گلزن برتر کشور در کیتلین کلارک با میانگین 27 امتیاز در هر بازی را دارند. آنجل ریس از نظر آماری حتی از نظر آماری مسلط تر است، زیرا او 23.4 امتیاز در هر مسابقه و 15.5 ریباند کسب می کند.

Gamecocks داون استالی مدافع عنوان قهرمانی است و فصل گذشته تقریباً به همان اندازه غالب بود. آنها تنها دو بازی را در سال‌های 2021-22 با مجموع سه امتیاز از دست دادند و در ماه مارس با شکست دادن UConn Huskies با 15 امتیاز در عنوان قهرمانی، مسابقات را به پایان رساندند.

جنون مارس زنان 2023: کارولینای جنوبی بهترین شانس را برای برنده شدن دارد

ایندیانا توسط ماشین گلزنی مکنزی هولمز هدایت می شود و آنها در رتبه سوم در لیست شانس های +600 قرار دارند. UConn شماره چهار است، با نام +900.