کازمیرو: یونایتد باید دوباره بزرگ شود

اولین فصل او در این باشگاه باعث شد که تیم اریک تن هاخ پس از کسب مقام سوم در لیگ برتر، قهرمان لیگ کاپ شود، قبل از اینکه روز شنبه در فینال جام حذفی با نتیجه 2-1 مغلوب منچسترسیتی شد.

کاسمیرو با انتشار پیامی از اولین فصل حضورش در منچستریونایتد و شکست در فینال جام حذفی صحبت کرد.

کازمیرو: یونایتد باید دوباره بزرگ شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاسمیرو تابستان گذشته با قراردادی 70 میلیون پوندی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست.

انتظار می رود شیاطین سرخ برای بازپس گیری لیگ قهرمانان فصل آینده هزینه های زیادی را صرف کنند. هری کین، میسون مانت و دکلن رایس، ملی پوشان انگلیسی، همگی با انتقال تابستانی به اولدترافورد مرتبط هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کازمیرو در این فصل 53 بازی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها انجام داده و 7 بار گلزنی کرده و 7 پاس گل داده است.

1883780

کازمیرو در یک پست اینستاگرامی از هواداران باشگاه برای حمایت آنها در این فصل تشکر کرد اما تاکید کرد که در فصل 2023-2024 انتظار بیشتری از تیمش داشته است.

1883781

او نوشت: “از همه شما برای اولین فصل عالی و به خصوص برای عشقی که به من و خانواده ام دارید، تشکر می کنم. من احساس می کنم در خانه ام هستم. حرف های شما را می خوانم و می شنوم که همه می گویند منچستریونایتد بازگشته است، اما این تازه شروع سفر ماست. عظمت این باشگاه و این نشان باید باعث شود که ما بخواهیم خودمان باشیم. خیلی بیشتر. شکست در اینجا غیرقابل قبول است و روزهای شکوه باید برگردد. این چیزی است که من اینجا هستم. بیا یونایتد!!”


سرویس خبر شماره: 1942154
ژوئن 15, 1402 در 11:54 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

یونایتد پس از اینکه در فصل گذشته در رده ششم لیگ قرار گرفت، نشانه های زیادی از پیشرفت زیر نظر اریک ده هاخ در این دوره از خود نشان داده است.