کدام بازیکن یونایتد از انتخاب انفرادی خوشحالتر است؟

فن دبک بهترین فصل فوتبال خود را در آژاکس تحت همین مدیریت تجربه کرد و اکنون امیدوار است که تحت هدایت هلندی به بازیکنی کلیدی در اولدترافورد تبدیل شود. از طرفی تنها قطعا علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد و این می تواند به هر دوی آنها کمک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821397 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 21:03 |
1,895 |

0نظرات

گفته می شود که این بازیکن تابستان گذشته درخواست ترک تیم کرده بود اما مدیران یونایتد تصمیم گرفتند او را در ترکیب خود نگه دارند.
با این حال، پس از جدایی اوله گونار سولشر و با هدایت رالف رانگنیک، فن دبیک فرصت چندانی برای پیوستن به شیاطین سرخ پیدا نکرد تا تصمیم بگیرد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را به صورت قرضی جدا کند.

قرارداد دونی فن دبک با اورتون 6 ماهه و به صورت قرضی است و بند خریدی در آن لحاظ نشده است. در واقع به نظر می رسد ستاره هلندی در پایان فصل به منچستریونایتد بازگردد. اما او احتمالا خوشحال ترین بازیکنی است که اریک تانهاچ را به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب کرده است.

به نظر می رسد دونی فن دبک خوشحال ترین بازیکن منچستریونایتد باشد که به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دونی فن دبک در تابستان 2020 با قراردادی به ارزش 39 میلیون پوند از آژاکس جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. با این حال، مرد هلندی نتوانست خود را با شرایط یونایتد وفق دهد و به یک بازیکن نیمکت نشین صرف در تیم تبدیل شد تا به شدت به دنبال جدایی از آنها باشد.