کریم باقری سالی چند میلیارد درآمد دارد و فقط چای می نوشد

به درویش چی گفتی؟

حتی حاضر بودم با 7 یا 9 نفر بازی کنم و با همین نفرات استقلال را ببریم. دوست داشتم خودم در خط حمله بازی کنم و حداقل 2 گل به استقلال می زدم. بازی دوستانه بود و در نهایت چون کامل نبودیم بازی انجام نشد و استقلال 3 بر صفر پیروز شد. واقعا از صحبت های برخی از پیشکسوتان استقلال ناراحت شدم و این بحث ها اصلا خوشایند نیست. از همین جا به آنها می گویم که وقتی بخواهند حاضریم دوباره با آنها بازی کنیم تا همه بفهمند ترسیدیم یا نه.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فکر می کنی پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟

پرسپولیس چند بازیکن خیلی خوب گرفت و قوی تر شد. مدیریت پرسپولیس برای جمع آوری این تیم هزینه های زیادی را متعهد شده است. اکثر بازیکنانی که آمدند در سطح ملی هستند و امیدوارم بتوانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. اما نکته مهم و نگران کننده هماهنگی آنهاست. هماهنگی بازیکنان جدید با بازیکنان قبلی کار سختی است و اگر این اتفاق نیفتد، امتیازهای هفته های اول از بین می رود و این بدترین حالت است.

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟

دستیاران خارجی گل محمدی چطور؟

شنیده ها حاکی از آن است که اسکوچیچ بار دیگر برای حضور کریم باقری در تیم ملی درخواست کرده است. نظر شما در این باره چیست؟

ساکت بود و حرفی برای گفتن نداشت.

با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط فعلی پرسپولیس و عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گپی داشتیم که در ادامه می خوانید.

نمیدانم چه بگویم. امیدوارم بتوانند به پرسپولیس و یحیی کمک کنند. نمی دانم مثلاً مربی دروازه بان های برزیلی چه چیزی می تواند به بیرانوند یاد بدهد که ما نتوانستیم. بیرانوند دیگر نیازی به یادگیری ندارد و مربی دروازه بان های ایرانی گلزنی را خوب بلد است. با این تجربه و مدرک مربیگری باید بنشینم و از برزیل مربی بگیرم. احتمالاً مربی خارجی تخم می گذارد که ما نمی توانیم. همه آن حرف ها را به خود درویش گفتم و از گفتن آن ها هراسی ندارم.

نظر شما درباره بازگشت بیرانوند چیست؟

به درویش گفتم که تمام سطوح مختلف تیم های ملی فوتبال ایران را می شناسم. من خارج از ایران بازی کرده ام، در سطح باشگاهی و در آسیا به عنوان دروازه بان بازی کرده ام، پس با وجود اینکه در ایران مربیان دروازه بان زیادی وجود دارد، چه نیازی به هزینه میلیاردها تومانی و آوردن مربیان از کشور است. خارج از کشور برای تربیت دروازه بان؟ به او گفتم مربی دروازه بان ها کار خاصی نکرده است! حرکات ویژه ای برای تمرین دروازه بانی وجود دارد که داوود فانعی می تواند انجام دهد. من و خیلی های دیگر که در ایران هستیم می توانیم این کار را انجام دهیم، اما ظاهراً شما قصد دارید 350 میلیارد تومان جمع آوری شده از طریق فروش سهام را به خاکستر تبدیل کنید.

در مورد دربی کهنه سربازان بعدی خود صحبت کنید. استقلالی ها مدعی شدند ترسیدی و در زمین حاضر نشدی.

این حرف ها برازنده یک جانباز نیست و واقعا زشت است. اول اینکه خیلی دیر به حد نصاب رسیدیم و از این بابت عذرخواهی می کنیم. دوم اینکه الان برای ترس از استقلال خیلی کم گرفتیم؟ اصلاً استقلال می ترسد؟

علیرضا نیازی به تعریف ندارد. او دروازه بان بزرگی است و تجربه جام جهانی را دارد. به نظر من بیرانوند یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل است. فقط آرزو می کنم دروازه بان ذخیره اش قوی تر و در سطح خودش باشد تا انگیزه علیرضا بیشتر شود و بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

باید قهرمان باشه این تیم همه چیز دارد و برای همه چیز هزینه شده است. یحیی باید این تیم را قهرمان کند و دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. درست است که خیلی ها می گویند این تیم مهاجم خارجی می خواهد، اما فراموش نکنید بازیکنانی مثل عبدی و پاکدل داریم که خیلی بهتر از خارجی هایی هستند که پارسال به این تیم پیوستند. متاسفانه دلال ها همه کاره شده اند و هر بازیکن خارجی را به پرسپولیس شکل می دهند.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟

نمی دانم باقری چه کار مثبتی انجام می دهد و تا به حال چه کرده که همه او را بخواهند. کریم در پرسپولیس چه می کند؟ او فقط چند میلیارد دلار در سال می گیرد و چای می نوشد. ما ندیدیم که او در تیم مربیگری کند یا کار مفیدی برای پرسپولیس انجام دهد.