از طرفداران واقعی پرز می پرسد; رونالدو رو برگردون

این اتفاق با درخواست رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به اتلتیکو مادرید همزمان شد. رئال از پرز می خواست که برای بازگرداندن رونالدو و اجازه رفتن او به اتلتیکو اقدام کند، اما سرمربی تنها با لبخند به این خواسته ها پاسخ داد. مارکا دو روز پیش در گزارشی ویژه مدعی شد که رئال هیچ تمایلی برای بازگرداندن فوق ستاره پرتغالی ندارد و داستان رونالدو رئال در تابستان 2018 برای همیشه تمام شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فلورنتینو پرز در محاصره هواداران رئال با درخواست هایی برای بازگشت رونالدو مواجه شده است.

به گزارش مارکا، پرز در محافل رئال مادرید با سوالات مختلفی روبرو شد که بسیاری از آنها به رونالدو و کیلیان امباپه مربوط می شد. تابستان امسال، رئال برای جذب جدی امباپه اقدام جدی کرد، اما درست زمانی که تصور می شد انتقال ستاره فرانسوی قطعی است، او قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد. به این ترتیب مهم ترین هدف رئال در نقل و انتقالات کنار گذاشته شده و این تیم هنوز بازیکن جدیدی در خط حمله جذب نکرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردوی پیش فصل رئال چند روز پیش در لس آنجلس برگزار شد و رئال در بورلی هیلز اقامت دارد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز به همراه این تیم به آمریکا سفر کرد و روز گذشته این فرصت را پیدا کرد تا با هواداران رئال دیدار کند. نکته جالب برخورد بسیار صمیمی و صمیمی او با ده ها هوادار بود که مشتاق عکس گرفتن و امضا گرفتن با او بودند. پرز دقایق زیادی را برای عکس و امضا گذاشت و برای هواداران رئال بسیار جالب بود.


سرویس خبر شماره: 1834723
Jul 31, 1401 @ 5:45 ب.ظ
9.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

رئیس فقط لبخند زد