«کودک مشکل ساز» دارای رزومه 7-1 است

جیک پل خود را آماده می کند تا در سال 2023 برای سومین بار به رینگ بازگردد و با هدف پایان دادن به سال با شکوه تمام شود. قبل از مبارزه بعدی او، ما رکورد بوکس پل را تا به امروز ارزیابی می کنیم و هر مبارزه را در رزومه “کودک مشکل دار” تشریح می کنیم. آیا جیک پل در حال حاضر به عنوان یک بوکسور جدی در نظر گرفته می شود؟

رکورد بوکس جیک پل

از زمانی که تقریباً چهار سال پیش اولین بازی حرفه ای خود را انجام داد، جیک پل به سرعت به یکی از مبارزان مورد بحث در کل ورزش بوکس تبدیل شد.

از اولین بازی حرفه ای خود در ژانویه 2020 تاکنون، جیک پل سال ها نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. جیک پل با وجود شکست برای اولین بار به عنوان یک بوکسور حرفه ای از تامی فیوری در اوایل سال 2023، هنوز یکی از شناخته شده ترین و مورد بحث ترین شخصیت ها در کل ورزش است.

همانطور که اشاره کردیم، جیک پل برای اولین بار به عنوان یک بوکسور حرفه ای در فوریه 2023 شکست خورد. او با رقیب سرسخت تامی فیوری در یک درگیری شکست ناپذیر در عربستان سعودی مبارزه کرد و پس از 8 راند بازی طاقت فرسا، با تصمیمی متفاوت به بریتانیایی شکست خورد.

قبل از آن مبارزه، مرد اوهایو بهترین پیروزی را در برابر قهرمان سابق وزن میان‌وزن UFC، اندرسون سیلوا کسب کرد. چه او را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، نمی توانید انکار کنید که جیک پل اکنون یک بوکسور معتبر است و هر بار که پا به رینگ بوکس می گذارد شایسته تقدیر است.

به طور کلی، “کودک مشکل” دارای یک رکورد قابل توجه بوکس 7-1 است – شامل چهار برد بزرگ که از طریق ناک اوت به دست می آید. بد نیست برای مردی که در کانال دیزنی بزرگ شد و قبل از تبدیل شدن به دنیای مبارزه با جایزه حرفه ای، ستاره یوتیوب بود.

تنها مردانی که با جیک پل مسافت را طی کردند، اندرسون سیلوا، نیت دیاز و تایرون وودلی هستند. به همین دلیل است که پل همیشه با ناک اوت با بهترین کتاب‌های ورزشی خارج از کشور شانس برنده شدن دارد.


مطالب مرتبط: جیک پل ارزش خالص، درآمد شغلی و پیشنهادات تایید «کودک مشکل ساز»


جیک پل اولین بوکس حرفه ای خود را در ژانویه 2020 در حالی که با AnEsonGib مبارزه کرد، انجام داد. البته پل قبلاً طعم زندگی در رینگ را مقابل دجی چشیده بود، اما این اولین مبارزه او به عنوان یک بوکسور حرفه ای واقعی بود. او با همکار خود در یوتیوب، AnEsonGib مبارزه کرد و او را در یک راند به شکلی ویرانگر ناک اوت کرد.

این مطمئناً در دنیای بوکس نظرها را برانگیخت و به پل یک مزه مهیج اولین KO را داد تا او را به دومین مبارزه حرفه ای آینده نگر سوق دهد. این مبارزه زمانی رخ داد که پل 10 ماه بعد با ستاره بسکتبال نیت رابینسون مبارزه کرد. مسابقه در آندرکارت مایک تایسون و روی جونز جونیور برگزار شد.

جیک پل از شانس خود برای درخشش در صحنه بزرگ با ناک اوت همدلانه نیت رابینسون در دو راند پس از مبارزه آنها استفاده کرد. باز هم جیک پل مطمئناً با یک پیروزی قاطع دیگر در بوکس شروع به چرخش کرد. ناگفته نماند که بزرگی کارتی که او با ناک اوت قاطع به دست آورد. 2-0 با دو KO.

نفر بعدی بن آسکرن بود. جیک پل سعی کرد 3-0 مقابل اولین ستاره سابق خود در UFC پیش رود. آسکرن به دلیل مهارت بوکس خود در MMA مشهور نبود، اما یک ورزشکار حرفه ای سابق بود و به تازگی از UFC بازنشسته شده بود. روی کاغذ، این یک گام بالاتر برای «کودک مشکل» بود.

آسکرن، یک ورزشکار سابق المپیک و UFC، در یک ناک اوت متقاعد کننده دیگر از جیک پل در دور اول شکست خورد. یکی دیگر از KO تاکیدی برای جیک پل، حفظ مسیر صعودی حرفه ای خود را در مستقیم و باریک.

بعدی بدون شک سخت ترین آزمون حرفه ای جیک پل بود. اولین مبارزه تایرون وودلی ثابت شد که 50/50 واقعی بود و پل از طریق تصمیم گیری تقسیم شده روی کارت امتیازات داوران، به او اشاره کرد. باز هم، این یک پیروزی برای مرد اوهایو بود، با توجه به اینکه دنیای بوکس کاملاً منتظر بود که مرد اوهایو را از پایه خود پایین بکشد.

در بازی برگشت تنها چهار ماه بعد، جیک پل عملکرد بسیار قوی تری داشت. از آنجایی که مبارزه او با تامی فیوری به نتیجه نرسید، «The Chosen One» برای یک مسابقه مجدد مورد انتظار به میدان رفت. این بار، پل هیچ شکی باقی نگذاشت زیرا او به طور قطعی قهرمان سابق وزن سبک UFC را تنها در شش راند متوقف کرد.


مطالب مرتبط: دوست دختر جیک پل کیست؟


بعد از آن اندرسون سیلوا در یک قدم بزرگ دیگر برای جیک پل قرار گرفت. با این حال، درست مانند گذشته، پل به این مناسبت دست یافت و بزرگترین پیروزی دوران بوکس خود را تا به امروز کسب کرد. اندرسون سیلوا قهرمان سابق مشروع جهان خولیو سزار چاوز جونیور را شکست داده بود، اما نتوانست “کودک مشکل” را شکست دهد.

این مبارزه تمام فاصله هشت راندی را طی کرد و پل با تصمیم متفق القول در مورد کارت امتیازی سه داور، سر را تایید کرد. شکست دادن تالار مشاهیر UFC یکی دیگر از اسکال های بزرگ جیک پل بود که جای هیچ سوالی نیست. 6-0 به عنوان یک بوکسور حرفه ای اکنون با چهار ناک اوت.

سپس پل البته در مبارزه فوق العاده خود با مبارز شکست ناپذیر تامی فیوری کوتاه آمد. این مبارزه در تاریخ 26 فوریه در عربستان سعودی یک نمایش پرداخت به ازای نمایش بزرگ را به نمایش گذاشت و جنگنده بریتانیایی پس از 8 راند رقابتی مساوی با تصمیم گیری تقسیم شد.

جیک پل حتی در راند پایانی یک ناک دان را به دست آورد، اما برای شکست برادر تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن جهان، کافی نبود. سپس به پیروزی بازگشت مقابل نیت دیاز، کهنه سرباز UFC رسید. این جوان 26 ساله نمایشی باورنکردنی به نمایش گذاشت و به راحتی دیاز را به مدت 10 دور به بیرون فرستاد.

این ما را در حال حاضر در حرفه بوکس جیک پل بالا می برد. مطمئن شوید که جوایز برنامه‌های شرط‌بندی ورزشی مختلف و شرط‌های رایگان بوکس موجود در آن را دریافت کنید لنز ورزشی سایت قبل از مبارزه بعدی جیک پل.



https://sportslens.com/news/jake-paul-boxing-record/ منبع: