انتظار می رود لیورپول به شدت در مقابل تیم های برتر بلژیکی قرار بگیرد – 6 بازیکن جوان؟ – لیورپول اف سی

لیورپول به احتمال زیاد برای دیدار روز پنجشنبه خود با یونیون اس جی تغییراتی ایجاد خواهد کرد، که آنها را در مقابل رهبران لیگ برتر بلژیک قرار می دهد.

قرمزها به بازی بعدی خود می‌روند و با کمی سواری روی آن حرکت می‌کنند و در حال حاضر رتبه اول را در گروه لیگ اروپا کسب کرده‌اند.

صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی، اجتناب از پلی آف در برابر یک باشگاه لیگ قهرمانان، از قبل تضمین شده است، و سفر به Union SG را تبدیل به یک لاستیک مرده می کند.

با دیدار منچستریونایتد که سه روز بعد برگزار می‌شود، در طول بازی‌های شلوغ در طول دوره جشن، منطقی است که یورگن کلوپ به شدت چرخش خواهد کرد.

این باید شاهد باشد که شش جوان برای شروع به رقابت واقعی می‌پردازند، از جمله دیگری برای Jarell Quansah.

لندن، انگلستان - شنبه، 9 دسامبر 2023: بازیکنان تعویضی لیورپول (LR) بن دواک، کانر بردلی و جیمز مک کانل قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین کریستال پالاس اف سی و لیورپول اف سی در سلهرست پارک.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کانر بردلی و لوک چمبرز هر دو می توانند در دفاع به او بپیوندند، در حالی که این احتمال وجود دارد که جیمز مک کانل اولین بازی کامل خود را در خط میانی با مصدومیت الکسیس مک آلیستر انجام دهد.

بن دواک تقریباً شروع خواهد شد، اما ممکن است برنامه‌هایی برای کاید گوردون نیز وجود داشته باشد که در یک تساوی کم‌مخاطره دقایقی را جمع‌آوری کند.

هر شش نفر از این بازیکنان در حال حاضر برای لیگ اروپا ثبت نام کرده اند، پنج تا از لیست B، که شامل تعدادی از جوانان دیگر نیز می شود.

در حالی که مارسلو پیتالوگا و فابیان مرژک هر دو واجد شرایط برای شروع در دروازه هستند، احتمال اینکه کائویمهین کلهر دوباره هدایت تیم را بر عهده بگیرد وجود دارد.

به طور مشابه، کالوم اسکنلون، ملکامو فرائندورف و لوئیس کوماس همگی می‌توانند با ثبت نام در یوفا در این تیم حضور داشته باشند.

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 5 اکتبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی روز دوم لیگ اروپا در گروه E بین باشگاه های لیورپول و یونیون اس جی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

البته کلوپ بدون در نظر گرفتن این موضوع مشتاق برنده شدن در بازی خواهد بود، به این معنی که با انتشار جدول تیم او هنوز هم ممکن است یک شگفتی وجود داشته باشد.

جو گومز، کرتیس جونز، هاروی الیوت و کودی گاکپو می‌توانند از جمله بازیکنان ارشدی باشند که هیچ ریتمی را از دست ندهند.

در هر صورت، می تواند آزمون سختی در بلژیک باشد، زیرا یونیون اس جی در روز یکشنبه با پیروزی 3-1 مقابل شارلوا، برتری خود را در صدر جدول لیگ برتر بلژیک افزایش داد.

محمد آمورا در یک ضربه کاسپر ترهو دو گل به ثمر رساند و الکساندر بلسین، سرمربی تیم، سه تغییر نسبت به پیروزی 2-1 مقابل سرل بروژ یک هفته قبل ایجاد کرد.

یونیون اس جی تنها چهار بار در این فصل شکست خورده است – از جمله 2-0 به لیورپول در آنفیلد – و 13 بازی از 17 بازی اخیر خود را برده است.

پیروزی یکشنبه برد فعلی آنها را به 3 برد و 6 شکست ناپذیر افزایش داد.


یونیون اس جی در مقابل شارلوا (3-5-2): موریس؛ سایکس، برگس، ماچیدا؛ ترهو (لاپوسین 74 دقیقه)، امانی (سادیکی 74 دقیقه)، ونهوته، پوئرتاس (راسموسن 67 دقیقه)، کاسترو مونتس؛ نیلسون (رودریگز 66 دقیقه)، آمورا (اکرت 76 دقیقه)

زیرمجموعه های استفاده نشده: ایمبرچتس، مک آلیستر

https://www.thisisanfield.com/2023/12/liverpool-expected-to-rotate-heavily-vs-belgian-table-toppers-6-youngsters-in/ منبع: