کوناته فقط سوالی را از لیورپول پرسید که بلینگهام و خانواده اش نمی توانند نادیده بگیرند

وقتی برای لیورپول بازی می کنید، صادقانه این سوال پیش می آید که کجا می توانم بروم؟ فرانسوی خبر داد یورو اسپورت. و برای ماندگاری در این باشگاه، باید اجرا کنی. هدف من این است که در کوتاه مدت و بلند مدت بخشی از تیم باشم و البته کسب تمام عناوین.

ابراهیما کوناته به عنوان فوتبالیستی شناخته می‌شود که مایل است تمام توان خود را برای باشگاه فوتبال لیورپول در درازمدت به کار گیرد، و به یکی از رسانه‌ها پیشنهاد می‌کند که قدم‌های کمی فراتر از مرسی‌سایدرها وجود دارد، اگر هم وجود داشته باشد.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/23/konate-question-bellingham-cant-ignore/ منبع:

لوس بلانکوس با توجه به رکورد قابل توجه خود در فوتبال اروپا، بدون یک مورد قانع کننده نیست، در حالی که پس از حضور در اتحاد، این بازیکن 19 ساله می تواند با ارلینگ هالند، فوق ستاره هم تیمی (و هم تیمی سابق خود) زیر نظر یکی از مربیان برجسته جهان پیوند بزند. .

در نهایت، ما می‌توانیم هم یک مربی در کلاس جهانی و هم یک شجره اروپایی ارائه دهیم – و به طور انتقادی، قول می‌دهیم که یک هافبک محاصره شده اطراف او بسازیم.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

با این حال، این توصیه آغازین، بیش از هر چیز، این است که یورگن کلوپ و تیم جذب او ممکن است مشتاق باشند تا پیش از تصمیم گیری الزام آور انگلیسی در مورد آینده خود، به صفحه تلفن هدف تابستانی جود بلینگهام برسد.

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو قیمت توافقی هافبک لیورپول را فاش کرد. گفته می شود کلوپ با ایجنت خود صحبت کرده است

این مرد فرانسوی از زمان ورودش از لایپزیگ چیزی کم نداشت، به حدی که بسیاری به درستی او را بهترین بازیکن سرخ‌ها در فینال لیگ قهرمانان پاریس می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اولین انتقال تابستانی لیورپول نزدیک به نظر می رسد. چندین قرمز سابق متقاعد شده اند که این یک رسمی است – گزارش

با توجه به اینکه منچسترسیتی و رئال مادرید نیز کاملاً در رقابت برای امضای این نوجوان هستند، شکی نیست که ستاره بوروسیا دورتموند در تصمیم گیری برای گام بعدی در مرحله بعدی که احتمالاً بسیار درخشان خواهد بود، انتخاب خواهد کرد. حرفه.

در نهایت، همانطور که در Empire of the Kop هستیم، ما می‌خواهیم استدلال کنیم که هیچ «گام بعدی» فراتر از اوج شکوهمند بازی در مقابل کاپ وجود ندارد، اگرچه بلینگهام و خانواده‌اش باید خودشان تصمیم بگیرند.