کیانی فر: استقلال ضعیف کار کرد، ما بهترین تیم بودیم


سرویس خبر شماره: 1841621
10 سپتامبر 1401 @ 21:12
19 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کیانی فر در پایان خاطرنشان کرد: از آقای مهاجری تشکر می کنم که در این دیدار مهم به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم در تیم نفت در بازی های لیگ خوب بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستم بازی کنم، شرایطم خوب بود. انشاالله در بازی بعدی نتیجه می گیریم. چون قطعا تیم ما به دنبال رتبه تک رقمی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر نتوانست مقابل نفت مسجد سلیمان زمین را ترک کند. شاگردان ساپینتو نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و سهم هر دو تیم یک امتیاز تا این بازی فاصله داشت.

نفت مسجد سلیمان با اعتقاد به برتری تیمشان از مدافع عنوان قهرمانی گفت: فکر می کنم توپ و زمین در اختیار ما بود. فکر می کنم استقلال خیلی بد کار کرد و تیم ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و بهتر از حریف قدرتمندمان عمل کردیم.

علی کیانی فر بازیکن نفت مسجد سلیمان که در دقیقه 71 جای خود را به رضا دهقانی داد، در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و فرصت های زیادی داشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های گلزنی خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم به گل برسیم.

نفت مسجد سلیمان فکر می کند موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشت.

کیانی فر: استقلال ضعیف کار کرد، ما بهترین تیم بودیم