گزارش اسپانیایی ادعای یورگن کلوپ را پیش از دیدار رئال مادرید و لیورپول کاهش داد

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو پس از فعالیت رسانه های اجتماعی هدف، ادعای انتقال جالب هواداران لیورپول را رد کرد.

به گفته یکی از رسانه های اسپانیایی، دیدار چهارشنبه شب لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می تواند آزمایشی برای یورگن کلوپ باشد تا در آینده هدایت برنابئو را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: ترنت قبل از سفر لیورپول به مادرید، به عنوان شباهت هیجان انگیز، یادداشتی سرزنش آمیز می زند.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/14/klopp-audition-real-madrid-liverpool/ منبع:

با این حال، با قراردادی با لیورپول تا سال 2026 و شهرت برای پروژه های بلندمدت، احتمال استعفای کلوپ برای رئال مادرید بسیار اندک است.

زمانی که قرارداد این بازیکن ایتالیایی با لوس بلانکوس در سال 2024 به پایان می رسد، این بازیکن 55 ساله به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی مطرح شده است.

این گزارش می افزاید: کلوپ سعی خواهد کرد در یک صحنه تاریخی در رقابت ها و بالاتر از همه در مقابل فلورنتینو پرز تصویر خوبی از خود به جای بگذارد. این یک معرفی نامه عالی برای او خواهد بود، علیرغم این واقعیت که او در حال حاضر یک مربی شناخته شده در دنیای فوتبال است.

قرمزها اگر بخواهند حریف خود را برای حفظ جام خنثی کنند، باید فردا بر کسری سه گل غلبه کنند، اگرچه نمایشی که تیم آلمانی ارائه می دهد ممکن است چشم سلسله مراتب باشگاه لالیگا را جلب کند.

او هر کدام هفت سال در ماینتس و بوروسیا دورتموند حضور داشت و هشتمین دوره حضورش در آنفیلد است، با چنین عمر طولانی در برنابئو غیرقابل تصور، جایی که از زمانی که این بازیکن آلمانی در اکتبر 2015 کار فعلی خود را آغاز کرد، پنج مربی مختلف در آن کار کرده اند.

یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (به‌علاوه دو فینال دیگر که در آن قرمزها در برابر باشگاهی که ظاهراً از او خواستگاری می‌کنند کوتاه آمدند) به همراه یک عنوان قهرمانی لیگ برتر و تعداد امتیازات 97، 99 و 92 در پنج سال گذشته نشان می‌دهد که چقدر عالی است. کار آلمان در آنفیلد بوده است.

با توجه به دستاوردهای کلوپ در لیورپول، تعجب آور نیست که رسانه های اسپانیایی او را به عنوان جانشین بالقوه آنچلوتی در مادرید معرفی کنند.

اگر مرسی‌سایدرها فردا شب به یک نتیجه هیجان‌انگیز برسند و لوس بلانکوس را از تخت بیاندازند، ممکن است غول‌های لالیگا تشویق شوند تا او را به طور تمام وقت به پایتخت اسپانیا بکشانند.

همچنین ادعا شده است که این مرد 55 ساله دارد “همیشه در پایتخت اسپانیا با ارزش بوده ام”، اما فرصتی برای او برای مدیریت لوس بلانکوس “هرگز برای دادن نیامده”.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

مطابق با دفاع مرکزی، آینده او روی نیمکت می تواند مستقیما به عملکرد او بستگی داشته باشد. چهارشنبه با کلوپ “یکی از نام های زیادی که شبیه یک مربی احتمالی رئال مادرید است” و غول های اسپانیایی تصمیم گرفتند عملکرد او در برنابئو را در نظر بگیرید.