گزارش زنده؛ هواداران تراکتور 0-0

📝 توضیحات بازی:
نیمه اول:
تراکتور بازی را تهاجمی با تشویق هوادارانش آغاز کرد اما در ده دقیقه ابتدایی شاهد موقعیت خاصی روی دروازه نبودیم.
این روند تا دقیقه 30 ادامه داشت و دو تیم برای ایجاد موقعیت تنها روی ارسال جاناهین تمرکز کردند. ضربه قیچی عباس زاده از روی ارسال از سمت راست منجر به اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 30 شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
بازی در نیمه اول در همان یک موقعیت در آستانه پایان بود که ضربه ایستگاهی عباسیان دروازه تراکتور را تهدید کرد. اما آن ضربه نتیجه ای نداشت تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

پنکه:
میلاد فراهانی، عزت پورقاز، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، محسن سفیدچکایی، معین عباسیان، نیما عزیری، سپهر روزی طلب، بابک مرادی، محمد میری و محمدجواد محمدی.

هفته چهارم لیگ برتر 1401-02;
چهارشنبه 9 سپتامبر – ساعت: 17:45
ورزشگاه یادگار امام تبریز (30 هزار تماشاگر)
گروه ژوری: داور: سیدرضا مهدوی/ دستیاران: امیررضا عاشور ماهانی/ احد سلطانی، فرزاد منصوری/ ناظر: محمدرضا فلاح

لحظات حساس:
دقیقه 30: ارسال رزاق پور از سمت چپ را محمد عباس زاده با یک ضربه قیچی تماشایی وارد دروازه کرد و توپ روی آن ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 2+45: شوت معین عباسیان از زمین روی یک ضربه ایستگاهی که در زاویه راست در محوطه جریمه گیر کرده بود توسط اخباری مهار شد.

* حواشی:
*هواداران تراکتورسازی برای اولین بار در این فصل برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حضور دارند.


سرویس خبر شماره: 1841385
سپتامبر 09, 1401 در 06:52 ب.ظ
5K |

6نقطه نظر

دانش آموزان بردیف با TT در تعقیب اولین پیروزی;

*بازیکنان تراکتورسازی در حین گرم کردن مورد استقبال گرم تی تی قرار گرفتند. مثل همیشه یک به یک مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.
*ساکت الهامی در آستانه بازی امروز مورد تشویق هواداران قرار گرفت و اشک شوق و هیجان ریخت.
*بازی 15 دقیقه دیرتر از زمان از پیش تعیین شده در ساعت 17:45 آغاز شد.
* هواداران تراکتورسازی با وجود شروع بازی همچنان وارد ورزشگاه یادگار امام می شوند.
* هواداران تراکتورسازی علاوه بر پرچم و شال تیم محبوب خود پرچم هایی را نیز با نام امام حسین (ع) به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر در دست دارند.

* در حالی که قبل از شروع بازی یک جیمی جامپ وارد زمین شد و با وساطت بازیکنان تراکتورسازی با خبری عکس گرفت و به سمت سکوها رفت، جیمی جامپ دیگر در دقیقه 33 وارد زمین شد و برای دقایقی کار را متوقف کرد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورش سه”، تراکتورسازی با دو باخت، یک تساوی، یک امتیاز و رتبه پانزدهمی وارد هفته چهارم شد تا خطر را زود احساس کند. این تیم امروز در حضور مردم خود با هدایت قربان بردیف اولین پیروزی فصل را هدف قرار داده است. حریف امروز این تیم هوادار است; تیم ساکت الهامی با یک برد، یک باخت و یک تساوی در رده دهم قرار دارد. هر دو تیم هفته گذشته شکست خوردند و پیروزی در بازی امروز می تواند آنها را چند پله در جدول رده بندی ارتقا دهد.

تراکتورسازی امروز زیر نظر قربت بردیف به دنبال اولین پیروزی خود است. این تیم هم هواداران خود را در ورزشگاه دارد.

گزارش زنده؛  هواداران تراکتور 0-0

تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، آرش قدری، پوریا آریاکیا، ابوالفضل رزاق پور، صفا هادی، مهدی هاشم نژاد، ریکاردو آلوز، گوستاوو و محمد عباس زاده.