یک اعتراف فنی؛ مقابل تاتنهام خیلی خوب نبودیم

از دست دادن امتیاز در این مرحله ناامید کننده است، اما باید ریکاوری کنیم و در بازی های باقی مانده بازی کنیم. بازی های بسیار هیجان انگیزی در پیش داریم و باید این ناامیدی را به تمرکز روی بازی مقابل استون ویلا تبدیل کنیم. تاتنهام در این بازی موقعیت های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد و باید به آنها تبریک بگوییم. ما به دنبال تساوی بودیم و این اتفاق افتاد. می خواستیم برنده شویم و سه امتیاز را ببریم، اما متأسفانه در نهایت این اتفاق نیفتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیورپول شب گذشته در خانه تاتنهام با نتیجه 1-1 مغلوب شد و در صورت پیروزی منچسترسیتی در بازی امشب مقابل نیوکاسل، برتری قرمزها در صدر جدول به سه امتیاز افزایش می یابد. ویرجیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول، کیفیت اسپرز را تحسین کرد و گفت که افشای توپ در برابر تیمی که در ضدحمله تخصص دارد، خطرناک است.

ویرجیل فن دایک گفت: “ما مطمئناً برنامه بازی تاتنهام را می‌دانستیم و می‌دانستیم که بسیار خوب است، به خصوص در ضد حملات سریع. اما من فکر می‌کنم لیورپول به اندازه کافی خوب است که در مقابل اسپرز توپ را در اختیار بگیرد. ما در شرایط سخت توپ را از دست دادیم. شرایط و اگر در چنین شرایطی توپ را به تیمی مانند تاتنهام بدهید، آنها می توانند کاری را که می دانند در زمین انجام دهند.

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول اعتراف کرد که عملکردش مقابل تاتنهام به اندازه کافی خوب نبود.


سرویس خبر شماره: 1823318 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 18:38 |
539 |

0نظرات

از دست دادن امتیاز خسته کننده است.