استقلال با ساپینتو راه به جایی نمی برد/حسن یزدانی به جای تمرین فقط به مهمانی و مهمانی رفت/کیروش را برای دفاع از 11 نفر آوردند.

جایی خواندم که دستیار کی روش گفته از اردیبهشت ماه به دنبال عقد قرارداد با ما بودند. برای من جالب است که چگونه در فوتبال ما همیشه به دنبال مربی بیکار هستند. ویلموتس بیکار بود، همان آقایی که آمد بیکار بود و هر جا رفت چند ماه بعد رها شد. البته تقصیر کی روش نیست، تقصیر مدیران ماست که او را برگرداندند. چه کسی هشت سال در فوتبال ما بوده و یک بار هم جایگاهی کسب کرده است؟ ! وقتی رفت به همه توهین کرد و حالا برگشت و می گوید ایران خانه من است. متاسفانه یه جورایی با ما رفتار میکنن که فقط این مرد تیم ملی کشورمون رو به جام جهانی برده! پیش از او سه مربی ایرانی ایران را به جام جهانی رساندند.

نظرت در مورد بازگشت آقای کی روش به تیم ملی چیست؟

معتقدم استقلال با ساپینتو راه به جایی نمی برد! همانطور که گفتم او بازیکنانش را نمی شناخت. یاماگا بازیکنی بود که فصل گذشته استقلال را نجات داد و سبک بازی او من را به یاد غفور جهانی می اندازد اما آن بازیکن توسط ساپینتو در دفاع قفل شد. این نکته نشان می دهد که او بازیکنانش را نمی شناخت و در این زمینه استقلال را به جایی نمی رساند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شش هفته از لیگ برتر می گذرد. نظرت در مورد عملکرد استقلال در هفته های اخیر چیست؟

با توجه به مسابقاتی که از استقلال دیدم به این نتیجه رسیدم که ساپینتو بازیکنان آنها را نمی شناسد. من تعجب می کنم که او چگونه از یاماگا در دفاع استفاده می کند؟! نکته اینجاست که ساپینتو جعل می کند و با این اوصاف نباید به آینده استقلال خیلی خوشبین بود.

به نظر می رسد که شما از نحوه کار ساپینتو تا کنون خوشتان نیامده است!

بهتر است صحبت هایمان را در مورد سرنوشت استقلال در لیگ 22 به پایان برسانیم، به نظر شما استقلال با آقای ساپینتو موفق می شود؟

هاشمیان و کریم باقری این بار تیم ملی را به جام جهانی رساندند. حالا کی روش با توصیه آقایان برگشته و امیدوارم تیم ملی کشورمان موفق باشد. البته در مورد کل ورزش یک نکته را باید بگویم که ما با قهرمانی و موفقیت به خواب می رویم و تلاش های رقیب را که برای مبارزه بعدی آماده می شود نادیده می گیریم. نمونه بارز آن کشتی حسن یزدانی بود! دیدی چطور به تیلور باخت؟ خود تیلور در مصاحبه ای اعلام کرد که حسن یزدانی او را قهرمان جهان کرد چون آخرین باری که به حسن شکست خورده بود قصد داشت نتیجه بگیرد اما چون یزدانی مشاور خوبی نداشت بعد از شکست تیلور بیشتر به شادی پرداخت. و جشن ها به عنوان برنامه ریزی بازی های جهانی.

او کاری نکرد که من دوست داشته باشم یا دوست نداشته باشم! گفت سه چهار جام با استقلال می گیرم. به ساپینتو می گویم یک جام برای استقلال بیاور، بقیه جام ها مال توست.

این باور غلط و توصیه های نادرست در همه ورزش های ما از جمله فوتبال وجود دارد و این مشکل ما را به خواب می برد. کی روش نیز از سوی مسئولان فدراسیون برکنار شد تا در جام جهانی یازده دفاع انجام دهد تا شکست سنگینی از حریفانمان متحمل نشویم. این تنها برنامه آنها برای آوردن کیروش بود.