امیدیان: بحث گلزنی در کل لیگ است نه پیکان

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در لیگ برتر خاطرنشان کرد: وقتی لیگ تعطیل است برنامه ریزی سخت است. تیم ما وضعیت بدی نداشت و به غیر از بازی با مس کرمان که اتفاقات فوتبالی رخ داد و شکست خوردیم، در سایر بازی ها نسبت به تیم جوان پیکان شرایط خوبی داشتیم. وقتی لیگ حدود 20 روز با این شرایط تعطیل می شود، کار برای تیم های جوان سخت می شود.


سرویس خبر شماره: 1844496
28 سپتامبر 1401 @ 20:31
83 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تعطیلات 20 روزه کار را برایمان سخت کرد

سرمربی پیکان می گوید تیمش پتانسیل خوبی دارد و به آنها نشان خواهد داد که کجا باید باشند.

امیدیان: بحث گلزنی در کل لیگ است نه پیکان

وی در خصوص درگیری که در بازی دوستانه با گل گهر رخ داد، افزود: مشکل خاصی نبود، این مشکلات در فوتبال پیش می آید.

سرمربی پیکان نیز گفت: ما روی روال بودیم با این حال شرایط برای همه وجود دارد و باید تلاش کنیم تا در آینده بهتر عمل کنیم. ما به تیم خود امیدواریم. ما فکر می کنیم پیکان تیمی با پتانسیل بالایی است و این قطعاً این را در مکان های مناسب نشان خواهد داد.

امیدیان افزود: از امیرخان (قلانوی) تشکر می کنم. به دعوت گل گهر اینجا بودیم. بازی خوبی برای ما بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جلال امیدیان، دستیار مجتبی حسینی در پیکان پس از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی برای ما بود. ما به دنبال یک بازی پیش فصل خوب بودیم. ما در چند روز اخیر تمرینات سختی را انجام دادیم. ما می خواستیم بچه ها و تعدادی از کوچکترها را ببینیم. بازی بسیار خوبی بود و به آنچه می خواستیم رسیدیم.

امیدیان درباره گل نخوردن مهاجمان پیکان در لیگ و به طور کلی مشکل گلزنی این تیم گفت: این مشکل کل لیگ ایران است. به غیر از دو سه تیمی که هزینه کرده اند و بازیکنان باکیفیتی خریده اند، این مشکل برای خیلی از تیم ها وجود دارد. مس رفسنجان بد بازی می کند؟ آنها موقعیت‌هایی هم خلق می‌کنند، اما برای گلزنی تلاش می‌کنند. سعی کردیم با جابجایی و گرفتن بازیکن این مشکل را حل کنیم. عموما در ایران بازیکنانی که در گلزنی خوب هستند به خارج از کشور می روند.