ناکامی مطلق مهاجم یووه; آیا همه چیز تقصیر آلگری است؟

ولاوویچ در بازی دیشب گلی نخورد تا در چهار بازی متوالی نتوانست برای تیمش گلزنی کند. این آمار برای کسی که قرار بود ماشین گلزنی یووه باشد غیرقابل قبول است. به هر حال این مهاجم صربستانی شب گذشته در مدت 90 دقیقه تنها یک شوت به سمت دروازه مونزا زد که آن هم خارج از چارچوب بود.

باخت 1-0 شب گذشته مقابل مونزا که برای اولین بار در تاریخ خود به سری آ صعود کرد، نشان داد که بازیکنان یووه را نمی توان مقصر دانست. برای مثال کافی است عملکرد دوسان ولاوویچ را در این بازی بررسی کنید. مهاجم صربستانی که یوونتوس در این فصل او را به عنوان اولین گلزن خود می دانست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس این روزها بحران بزرگی را پشت سر می گذارد و این بحران باید تبعات مهمی برای بیانکونری ها داشته باشد. در این میان بسیاری از هواداران یووه منتظرند تا در روزهای آینده شاهد برکناری مکس آلگری سرمربی خود باشند تا اولین قدم این باشگاه برای برون رفت از این وضعیت باشد.

نگاهی به عملکرد دوسان ولاوویچ در باخت شب گذشته یوونتوس مقابل مونزا نشان می دهد که چرا یوونتوس این روزها دچار بحران شده است.

ناکامی مطلق مهاجم یووه;  آیا همه چیز تقصیر آلگری است؟

ستاره صربستانی یوونتوس در این بازی تنها 16 بار در 90 دقیقه توپ را لمس کرد. در فصل جدید تا اینجای کار، آمار او برای یوونتوس هر 531 دقیقه یک گل بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844490
28 سپتامبر 1401 @ 20:20
11.1 هزار |

3نقطه نظر

صرف نظر از نقش مستقیم آلگری در نتایج ضعیف یوونتوس، نگاهی به عملکرد غیرمنتظره ستاره های این تیم در زمین نشان می دهد که نمی توان بحران یووه را تنها به عملکرد آلگری نسبت داد.