بازگشت یاران قلی زاده مثل رئال نبود

گل سوم شارلوا با حرکت قلی زاده به سمت راست زمین آغاز شد که داور به دلیل حضور مهاجم برای تیم آفساید گل را مردود اعلام کرد.

علی قلی زاده ستاره ایرانی شارلوا که سی و سومین بازی فصل خود را مقابل خانک انجام می داد تا پایان بازی در زمین حضور داشت و در این بازی سه موقعیت خطرناک خلق کرد که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین دیدار از هفته سوم مرحله گروهی کنفرانس پلی آف لیگ ژوپیتر بلژیک، تیم فوتبال شارلوا که مثل همیشه علی قلی زاده را به عنوان وینگر راست در ترکیب اصلی داشت. ، از ساعت 23:15 جمعه شب به مصاف استاد دو پاییس می رود. کول در رتبه دوم قرار گرفت.

اما شارلوا در آخرین لحظات مورد حمله قرار گرفت و توانست گل تساوی را در دقیقه سوم از دست رفته توسط واکن بیو به ثمر برساند و از شکست در خانه فرار کند.


سرویس خبر شماره: 1823013 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 02:25 |
239 |

0نظرات

داور ویدیو از نتیجه خیره کننده جلوگیری می کند.

ادوارد استیل، دروازه بان 31 ساله شارلوا، پس از به ثمر رساندن گل سوم، خوشحال شد، اما شادی آنها مخلوط و شکست ناپذیر بود.

برتری شارلوا تا دقیقه 80 ادامه داشت و تیم در خانه به پیروزی نزدیک بود، اما خانک در عرض چهار دقیقه دو بار دروازه قلی زاده یاران را باز کرد و برگشتی غیرمنتظره را رقم زد.

مهاجم ساحل عاجی شارلوا، نویسنده دو گل این تیم، در دقیقه 6+90 برای سومین بار دروازه تیمش را باز کرد تا بازگشتی عجیب را برای تیمش رقم بزند، اما قلی زاده و یارانش خیلی زود و با دخالت ویدئویی خوشحال شدند. ارسال داور روی دروازه اخراج شد، در نیمه راه ماند تا بازگشت او شبیه رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی نباشد.

یاران قلی زاده پس از دو شکست متوالی مقابل خانک به تساوی 2 بر 2 رسید و 28 امتیازی شد اما نتوانست در مرحله گروهی پلی آف لیگ کنفرانس در لیگ ژوپیتر بلژیک به رده چهارم صعود کند.

یاران قلی زاده که در دو بازی اخیر خود در پلی آف شکست خورده و امشب به دنبال اولین پیروزی مقابل خانک بود، در دقیقه 45 گل ابتدایی بازی را به ثمر رساند و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

شارلوا در حضور بازیکن ایرانی خود در آستانه کسب نتیجه شگفت انگیزی بود که VAR اجازه نداد.