ترکیب دانمارک برای جام جهانی: با اریکسن

به گزارش “ورش سه”، کسپر هولمند سرمربی تیم ملی دانمارک فهرست بازیکنان دعوت شده برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد. این 21 نفر در روزهای آینده به همراه کادر فنی دانمارکی راهی قطر می شوند تا در اردوی قبل از شروع جام جهانی حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی دانمارک لیست 21 بازیکن دعوت شده برای حضور در جام جهانی قطر را اعلام کرد.

ترکیب دانمارک برای جام جهانی: با اریکسن

شش لژیونر دانمارکی حاضر در لیگ برتر انگلیس به تیم ملی دعوت شدند تا این لیگ سهم بزرگی در ترکیب دانمارک داشته باشد. مهم ترین ستاره های دانمارکی مانند کریستین اریکسن و پیر امیل هویبرگ در این لیگ بازی می کنند.

لیست تیم ملی دانمارک:

هافبک ها: توماس دیلینی، ماتیاس جنسن، کریستین اریکسن، پیر امیل هویبرگ

مدافعان: سیمون کی یر، یواخیم اندرسون، یواخیم مال، آندریاس کریستنسن، راسموس کریستنسن، ینس استرایگر لارسن، ویکتور نلسن، دانیل واس

به گفته رسانه های دانمارکی، فهرست نهایی دانمارک که شامل 26 نفر می شود، در 14 نوامبر اعلام می شود. هیولمند تصمیم گرفت امروز فهرستی 21 نفره را معرفی کند و در آخرین فرصت خود برای معرفی فهرست نهایی، پنج بازیکن به تیم ملی اضافه کند.

دانمارک در گروه D جام جهانی قطر با فرانسه، استرالیا و تونس همگروه است.

از دیگر ستاره های لیگ برتر دانمارک می توان به یواخیم اندرسن مدافع کریستال پالاس، ماتیاس جنسن از برنتفورد و میکل دامسگراد و راسموس کریستنسن از لیدز اشاره کرد.

نگهبانان: کاسپر اشمایکل، الیور کریستنسن


سرویس خبر شماره: 1852396
17 نوامبر 1401 در 00:14
2.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مهاجمان: آندریاس اسکوف اولسن، جسپر لیندستروم، آندریاس کورنلیوس، مارتین بریتویت، کاسپر دلبرگ، میکل دامسگارد، یوناس ویند



مجله اخبار فوتبال خارجی

انتخاب اول دانمارکی ها برای این دروازه بان کاسپر اشمایکل از نیس فرانسه است. آندریاس کریستنسن مدافع بارسلونا و مارتین بریتویت مهاجم اسپانیول نیز به تیم ملی دعوت شده اند.