جشن قهرمانی نیمار ستاره پاری سن ژرمن; مسی غایب بود

ناامیدی آنها از بازیکنان پاری سن ژرمن به بازی مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد و به دنبال آن شکست 3-1 در بازی برگشت و یک خروج باورنکردنی از لیگ قهرمانان اروپا رخ داد.
با این حال، بسیاری امیدوار بودند با جذب بازیکنانی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما، رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کنند.
اما بازیکنان پاری سن ژرمن دیروز تصمیم گرفتند بعد از قهرمانی پارتی گاه به گاه برگزار کنند و نیمار با انتشار عکس هایی نشان داد که بار دیگر ستاره این مهمانی شده است اما نکته جالب اینجاست که علیرغم حضور بازیکنان زیاد، اس جی اشاره ای نکرد. لیونل مسی در عکس هایی که بازیکنان در طول شب به اشتراک گذاشتند.
به نظر می رسد این بازیکن آرژانتینی که همیشه مورد احترام هواداران بارسلونا بوده، هنوز نتوانسته با رفتارهای متفاوت هواداران فرانسوی با او کنار بیاید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821474 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 11:58 |
986 امتیاز خبر|

0نظرات

حواشی قهرمانی پاری سن ژرمن در فرانسه ادامه دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن موفق شد با تساوی مقابل لنس و یک امتیاز این هفته قهرمانی خود را در این فصل لیگ فرانسه به ثبت برساند.
لیونل مسی تک گل تیمش را در بازی مقابل تیم ده نفره لنس به ثمر رساند و گل دیرهنگام این تیم مقابل PSG نتوانست مانع از قهرمانی این تیم در لیگ شود.
با این حال، قهرمانی تحت تأثیر اتفاقاتی بود که در سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس در حال رخ دادن بود. هواداران پاری سن ژرمن که برای بازی برای این تیم به ورزشگاه آمده بودند، بار دیگر بازیکنان این تیم را هو کردند.
آنها همچنین تصمیم گرفتند در دقیقه 75 بازی برای جشن قهرمانی در خیابان های پاریس بدون حضور بازیکنان سکوها را ترک کنند و به نوعی اعتراض خود را به رخ بازیکنان برسانند.