دومین پیروزی نوجوانان ایرانی در ژاپن


سرویس خبر شماره: 1844396
28 سپتامبر 1401 ساعت 11:50 ق.ظ
5.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در ادامه در دقیقه 70 بازی موقعیت تک به تک خوبی رقم خورد که ضربه کسری طاهری با واکنش دروازه بان مواجه شد و توپ مهار شد. رضا قندی پور در دقیقه 77 موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند. در دقیقه 88 آرشا شکوری دروازه بان تیم ملی جوانان با پاهای خود یک سیو بسیار خوب انجام داد. در وقت اضافه پایانی آن بازی خطای روی ماهان صادقی در محوطه جریمه منجر به پنالتی شد که کسری طاهری گل سوم ایران را به ثمر رساند. با توجه به رطوبت و گرمای زیاد امروز، 30 ثانیه برای نوشیدن آب در دقیقه 13 هر نیمه و 3 دقیقه زمان استراحت در دقیقه 35 هر نیمه در نظر گرفته شده است.

تیم جوانان ایران دومین برد را در مسابقات چهار نفره ژاپن کسب کرد.

دومین پیروزی نوجوانان ایرانی در ژاپن

گل اول ایران را رضا قندی پور در دقیقه 20 به ثمر رساند. در ادامه در دقیقه 23 ضربه محکم رضا قندی پور به تیرک دروازه برخورد کرد. کومور در دقیقه 25 موفق شد دروازه ایران را باز کند. اولین تعویض ایران در دقیقه 45 انجام شد و کسری طاهری جای رئوف سلطانی را گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان حسین عبدی امروز در آخرین دیدار خود در مسابقات چهار نفره ژاپن به مصاف تیم کومور رفتند و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند.

تیم نوجوانان ایران در روز نخست این مسابقات با نتیجه 2 بر یک مغلوب ژاپن شد و در دومین بازی با نتیجه 2 بر یک از سد نیگاتا گذشت. پیروزی مقابل کومور دومین پیروزی نوجوانان ایران در ژاپن بود و حالا شاگردان حسین عبدی خود را برای بازگشت به تهران و حضور در دیدارهای مقدماتی جام ملت ها آماده می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی