زلاتان خطاب به امباپه: شما در رئال بهترین خواهید بود نه در پاری سن ژرمن

زلاتان ابراهیموویچ همچنان فکر می کند کیلیان امباپه تصمیم اشتباهی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید گرفته است.

زلاتان خطاب به امباپه: شما در رئال بهترین خواهید بود نه در پاری سن ژرمن


سرویس خبر شماره: 1851688
12 نوامبر 1401 در 4:16 ب.ظ
4.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کیلیان اسباب بازی خانواده اش شده است

زلاتان ادامه داد:امباپه بهترین بازیکن پاری سن ژرمن است و رهبر پروژه باشگاه محسوب می شود، اما او باید به رئال می رفت تا پیشرفت کند و بهترین شود. امباپه ممکن است در پاری سن ژرمن اقتدار زیادی داشته باشد، اما نام او هرگز بزرگتر از باشگاه وقتی بازیکنی در سنین پایین شروع به درخشش می کند اغلب پدر و مادرش نماینده او می شوند و بنابراین هویت خود را از دست می دهد امباپه مانند سایر بازیکنان نسل جدید در اختیار خانواده اش است و آنها در تصمیمات بزرگ او تأثیر می گذارند. به جای او با رسانه ها صحبت می کنند و حاشیه درست می کنند، این اصلا صحت ندارد.والدین این بازیکن باید سکوت کنند و بگذارند او روی فوتبال تمرکز کند و برای آینده آن تصمیم درستی بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه در نهایت تصمیم به قرارداد مجدد با پاری سن ژرمن گرفت و در روزهای پایانی فصل گذشته پیشنهاد رئال را رد کرد. به نظر می رسید که او بازیکن رئال مادرید می شود، اما در نهایت تصمیم گرفت به کار در باشگاه پاریسی ادامه دهد. زلاتان ابراهیموویچ که اسطوره باشگاه پاری سن ژرمن است، سال گذشته در چندین مصاحبه به امباپه توصیه کرد که باید پاری سن ژرمن را ترک کند تا بهترین بازیکن جهان شود. او هنوز اینطور فکر می کند.

زلاتان به خبرنگاران گفت:من امباپه را از نزدیک نمی شناسم، اما او یک فوتبالیست بزرگ است. او باید بداند که وقتی رشته خود را از دست می دهی، هویت خود را از دست می دهی. بی دلیل نیست که زیدان به یک اسطوره فوتبال تبدیل شده است. امباپه می خواهد بهترین باشد. روزی مثل زیدان؟ او باید هر چه زودتر گام های جدی تری در فوتبالش بردارد و این در PSG غیرممکن است. تمدید با PSG برای امباپه خوب نبود اما بهترین راه ممکن برای باشگاه بود.