ساپینتو تاکنون 60 درصد تیم را می شناسد/ مشخص بود مجیدی از استقلال می رود.

رشیدی در خصوص اولین بازی استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است. تیم ها هنوز فیکس نشده اند و به همین دلیل این دیدار حساس و سخت است. به نظر من هر تیمی که در این مسابقه پیروز شود، انگیزه قوی برای قهرمانی پیدا خواهد کرد.

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان درباره خواستگاران این فصل گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، تراکتور و گلگهر برای فصل آینده لیگ برتر خواستگاران هستند اما نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان می شود. قهرمانی. بسیاری از کارشناسان معتقدند از هفته هفتم می توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد.

منصور رشیدی درباره شرایط استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها را نمی شناسم با اینکه سرمربی موفقی نبود اما برنامه آماده سازی ترکیب مناسب بود و چند بازی تدارکاتی داشت. برای شناختن 60 درصد از تیم فکر می کنم در بازی های لیگ اول با تیم آشنا شود.

وی در پایان یادآور شد: استقلال در این فصل تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ندارد و ابزار قهرمانی را در اختیار دارد و می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در همان زمان، هواداران نیز مشتاقانه منتظر مسابقات قهرمانی آبی پوشان هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: متأسفانه فرهاد مجیدی خیلی زود از استقلال جدا شد و حتی اگر قرارداد 10 ساله با این باشگاه داشت، حتماً می رفت، زیرا مشخص بود که در حال رفتن است.