سخنان کیروش در مورد مردم ایران ترجمه نشده است!

سرمربی تیم ملی ایران امروز در بخشی از نشست خبری خود درباره مردم ایران صحبت کرد.

سخنان کیروش در مورد مردم ایران ترجمه نشده است!

این روزنامه نگار در بخشی از این نشست خبری به کی روش گفت: شما چندین ماه است که تحت شدیدترین فشارهای رسانه ای هستید و من به احترام شما از جایم می ایستم و سوالم را مطرح می کنم، جام جهانی بهترین فرصت برای معرفی کشورهاست. اما ایران از این فرصت توسط برخی رسانه ها محروم شد، اگر می خواهید از این فرصت برای معرفی فرهنگ مردم ایران به مردم جهان استفاده کنید، چطور؟

سرمربی تیم ملی ایران همچنین گفت: چیزی که برای من به عنوان یک شهروند عادی دنیا عجیب است این است که شما از دیگر مربیان و سایر تیم های ملی این گونه سوالات را نپرسید چرا که همه کشورها مشکلات خاص خود را دارند. اما اگر می خواهید بدانید باید بگویم ایرانی ها مردمانی متواضع، ساده و تحصیل کرده هستند. از سال 2011 که به ایران رفتم، دیدم پسرانم فوتبال را خیلی دوست دارند و فوتبال بازی می کنند و هدف من به عنوان مربی این است که به آنها فرصت بازی برای کشورشان بدهم، اما وقتی سعی می کنیم وانمود کنیم که آنها هستند. تنها کسانی که باید پاسخگوی همه مشکلات بشر در جهان باشند، فکر می کنم قبول دارید که این عادلانه نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورزه سه”، کارلوس کی روش در نشست خبری امروز خود در آستانه بازی با ولز درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. او در بخشی از سخنان امروز خود درباره مردم ایران صحبت کرد اما آن قسمت توسط مترجم همزمان در اتاق به طور کامل ترجمه نشد.

کی روش در پاسخ به این سوال گفت: بیش از سه هزار سال احترام به تاریخ ایران بزرگ. نمی دانم در زندگی خود این شانس و افتخار را داشتید که از شهرهای زیبای ایران مانند شیراز و مکان هایی مانند تخت جمشید دیدن کنید یا نه؟ این مکان ها واقعا زیبا، تاریخی و جذاب هستند. علاوه بر این، از نظر فرهنگی، موضوعات زیادی در ایران وجود دارد که می توانید آنها را درک کنید و فرهنگ ایرانی واقعاً فوق العاده است.


سرویس خبر شماره: 1855357
03 دسامبر 1401 ساعت 22:12 |
42.2K |

هفتنقطه نظر

ایرانی ها مردمانی مودب، محترم و تحصیلکرده هستند

وی افزود: البته من کشورهای زیادی را دیده ام، کشورها و مردم زیادی را در دنیا دیده ام و آنچه می توانم در مورد مردم ایران بگویم دقیقاً همان چیزی است که در ایران دیده ام. پرتغال، انگلیس، اسپانیا، چین، آفریقای جنوبی یا ایالات متحده آمریکا، در ایران لبخند و اشک دیده ام، آنها عاشق پایمال کردن هستند. آموزش بچه ها در مدارس این چیزی است که می توانم در مورد مردم ایران بگویم مردمی مودب، محترم و تحصیل کرده “آنها هم فوتبال را دوست دارند.”