سوپرجام در فوتبال ما ارزش واقعی ندارد

مطهری درباره اینکه آیا از ابتدا موافق میزبانی سوپرجام در کرمان بودند، گفت: خوشبختانه مشکل هتل حل شد و تیم ما توانست هتل بسیار خوبی را به دست آورد. ما از این بابت نگران نیستیم اما همیشه از میزبانی کرمان استقبال کرده ام و این انتخاب را به فال نیک می گیرم. خیلی خوبه و مشکلی باهاش ​​نداریم. ما آماده بودیم که همه جا بازی کنیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: باید مسائل فنی بیشتر باشد تا مردم از آن لذت ببرند. تنها تاسف من این است که این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود. واقعا آرزو می کنم تماشاگران عزیز و هواداران خوب نساجی بیایند و از این بازی لذت ببرند.

مهدی یکتا مدیر رسانه ای تیم نساجی در پایان این نشست خبری با اشاره به عدم حضور سرمربی استقلال در نشست خبری گفت: مدیران روابط عمومی سازمان لیگ حضور دارند. از آنها می خواهم در نشست های خبری قاطع و جدی باشند تا همه سرمربیان به احترام رسانه ها در نشست خبری شرکت کنند. برخی از سرمربیان به دلایل غیرمنطقی حاضر نمی شوند اما اینکه با هیچ تقابلی مواجه نمی شوند و حتی تشویق می شوند جای سوال دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی نساجی با بیان اینکه برخی از بازیکنان این تیم قبل از دیدار با آلومینیوم دچار آنفولانزا شدند و آیا به بازی فردا می رسند، گفت: هفته گذشته این مشکل بچه ها را عذاب داد و بازیکنانم انرژی بدشان را از دست دادند. واقعا شرایط خوبی نداشتیم، اما خدا را شکر از پس آن برآمدیم و بچه ها برای بازی فردا خوب هستند.

مطهری گفت: هنوز نمی توانم بفهمم چرا سوپرجام در فوتبال ایران ارزش واقعی ندارد. می توانید الگوی نگه داشتن و سایر نکات را مشاهده کنید. امیدوارم این بازی به نام خود برسد و به بزرگی سوپرجام باشد تا قهرمان قهرمانان مشخص شود.

وی افزود: واقعا بازی سختی برای هر دو تیم است. ما بازی هفته گذشته را باختیم و واقعا یک تیم هستیم. امروز به خوبی ریکاوری کردیم. به خوبی ریکاوری کردیم و خوب بازسازی کردیم. دیروز آخرین دیدار تاکتیکی ما بود. بچه ها خیلی سخت کار می کنند و امیدوارم فردا شاهد یک بازی تاکتیکی بسیار خوب و بدون برتری باشیم.

وی در خصوص رویارویی نساجی با استقلال بعد از یک باخت بد و اینکه آیا توانست پس از یک باخت مثل گذشته تیمش را به خوبی ریکاوری کند، گفت: بله. در لیگ گاهی اوقات روز بدی می گذرد. در مسابقه قبل دیدید که داور روی توپ خطا کرد که منجر به گل حریف شد. برای ما مرداد بود و آن گل و شیراز تیم من را خراب کرد.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و استقلال گفت: واقعا به احترام خبرنگاران به این نشست خبری آمدم. اگر هم جلسه ای داشتم، وظیفه ام بود که بیایم، چون همیشه سعی کردم با رسانه ها ارتباط خوبی داشته باشم. ابتدا از مهمان نوازی تیم فوتبال کرمان، مسئولین و مدیران باشگاه مس کرمان که شرایط برگزاری مسابقه در این شهر را فراهم کردند تشکر می کنم.

وی افزود: شرایط ما و هتلمان خوب است. از باشگاه ممنونم و از مسئولان کرمان تشکر کردم. مشکلی نداریم و به کارمان ادامه می دهیم. ما سعی می کنیم حرفه ای باشیم و حرفه ای به نظر برسیم. باید روی فوتبال تمرکز کنیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: ضمن اینکه یکی از بازیکنان ما هم خیلی سریع اخراج شد. به همین دلیل مدل بازی از شرایط تاکتیکی و حالت خاص خود خارج شد، اما با وجود 10 نفره بودن، بچه های ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند. نمی خواهم زیاد درباره این دیدار صحبت کنم، اما همیشه نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و کار تیمی حرف اول را در نساجی می زند. بچه های من برای بازی فردا آماده شده اند.