شکایت نامه تاج به رئیس صداوسیما

نامه سرگشاده و گلایه آمیز به رئیس صداوسیما اولین حرکت مهدی تاج به عنوان سرپرست جدید فدراسیون فوتبال است.

شکایت نامه تاج به رئیس صداوسیما

اما در این میان ذکر چند نکته ضروری است.
متاسفانه شنیده ایم که از سوی شورای سیاست گذاری ورزش به شبکه های مختلف دستور زیر سوال بردن رای قاطع مجمع، تخریب هر چه بیشتر، دعوت از مخالفان و حتی تهیه گزارش های مردمی برای این نهاد محترم داده شده است. در حالی که باید این روزها در کنار ما باشند تا فوتبال ایران و تیم ملی را برای حضور موفق در جام جهانی 2022 که زمان زیادی از شروع آن نمی گذرد، یاری کنند.
باور نکردنی است که با وجود تحمل من و همکارانم، این حرکت تخریبی مدت هاست در یک برنامه خاص ادامه دارد، مشکلی که از زمان پایان قرارداد سرمربی سابق تیم ملی و صدها برنامه و دادگاه آغاز شده است. پرونده هایی با انواع تهمت ها همچنان ادامه دارد در حالی که بحث فسخ قرارداد یک موضوع فوتبالی و جزئی از ماهیت این ورزش است و ده ها مورد در فوتبال تولید می شود. قبل و بعد از این و هیئت قبلی نیز آمادگی خود را برای رسیدگی کامل از سوی کلیه مراجع ذی صلاح در محاکم محترم اعلام نموده و مسئول می باشند.
به هر حال تیم ملی فوتبال ایران با قدرت به جام جهانی قطر راه یافته است و مردم و هواداران از ما انتظار زیادی دارند به امید تکرار روزهای خوبی که در دو جام جهانی قبلی داشتیم.
جناب عالی اگر فرصت دارید بد نیست نگاهی به تعداد برنامه های تلویزیونی قبلی بیندازید و از مدیران، تهیه کنندگان و مجریان بپرسید که آیا انصاف و بی طرفی نسبت به من تا چه حد رعایت شده است. .
البته فدراسیون و بنده علیرغم این موج طولانی دشمنی، دل ما مملو از اعتماد مردم، مسئولان نظام و رای حداکثری مجمع است که با این امر از همه موانع عبور خواهیم کرد. البته امیدوارم به این ترتیب با همدلی و همراهی صدا و سیما که روزگاری رفیق 12 نفری بود. ما به تیم ملی ایران نیاز داریم.
یادمان باشد به زودی در مهمترین تورنمنت فوتبال جهان با حریفانی با حساسیت حداکثری روبرو خواهیم شد و بهتر است به جای اتلاف انرژی و منابع، با تیم ملی کشورمان متحد باشیم.اختلافات داخلی.


سرویس خبر شماره: 1841524
10 شهریور 1401 ساعت 11:12 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به او دستور داده شد که من را در برنامه ها قرار دهد

“بیا با هم باشیم”



مجله اخبار فوتبال داخلی

بنابراین، ما صمیمانه از شما انتظار داریم که به این موضوع رسیدگی کنید. یادمان باشد فوتبال ایران و آبروی مردم غیورش و برافراشتن سه رنگ کشور عزیزمان مهمتر از نام هایی است که می آیند و می روند و برای ما فرقی نخواهد داشت.
به امید رفع اخلال و احترام به آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که با همه مشکلات و تهدیدها و اقدامات عجیب تا آخرین لحظه از فوتبال حمایت کرد تا بار دیگر شرایط متناسب با علاقه بهبود یابد. این ورزش در ایران امروز جامعه فوتبال از شما انتظار دارد که با این دشمنی های بی مورد و دستورات شبکه ای که البته همانطور که گفته شد هیچ تاثیری در سرنوشت مجمع اخیر فدراسیون نداشت، برخورد کنید و به آن پایان دهید.

جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ارادت؛
همانطور که می دانید در روز سه شنبه مورخ 06/08/1401 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران علیرغم موانعی که برای لغو آن وجود داشت تشکیل شد و من با اکثریت قاطع آرا این فرصت را داشتم که در سمتی که تجربه آن را داشتم تصرف کنم. از حضور قبل من خدمت می کنم و اوضاع را سامان می دهم.
انتخاباتی دموکراتیک و سالم بود که در فضایی بدون تنش به پایان رسید و اکنون با توکل به لطف خداوند و اعتماد اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را خواهم کرد. برای حل این وضعیت در یک زمان بسیار بحرانی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاج فوتبال در نامه ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه های صدا و سیما نکاتی را متذکر شد.
در متن پیام مهدی تاج به پیمان جبلی رئیس صدا و سیما نکات عجیبی از جمله دستور شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما به تمامی شبکه ها در خصوص حمله به وی ذکر شده است. تاج ضمن بی نتیجه خواندن این حرکت ها از جبلی خواست تا با توجه به جام جهانی پیش رو در کنار هم باشند.
متن کامل این نامه سرگشاده به شرح زیر است: