مودریچ: رئال همیشه مرا خوشحال می کند

لوکا مودریچ ستاره کروات از کسب یک جام دیگر با رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

مودریچ: رئال همیشه مرا خوشحال می کند

مودریچ شب گذشته پس از کسب یک جام دیگر با رئال مادرید، عکسی از خود در حال بوسیدن جام منتشر کرد و نوشت: این باشگاه باعث خوشحالی من است. قهرمان جهان.
به نظر می رسد این پیام روشنی برای هواداران رئال و سایر باشگاه هایی باشد که به فکر جذب این بازیکن بودند و نشان می دهد که او قصد ندارد به این زودی ها پیراهن این تیم را از تن درآورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف الهلال رفت و با نتیجه 3 بر 5 مقابل این تیم پیروز شد.
مودریچ طبق معمول در ترکیب اصلی این تیم در کنار تونی کروس و اورلین شوامنی به میدان رفت که توانست مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و بازی درخشانی به نمایش بگذارد.
این بازیکن کروات که یکی از ارکان اصلی موفقیت رئال در فصول اخیر بوده، تنها تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد و قراردادش در تاریخ 30 ژوئن 2023 به پایان می رسد.
پیشنهادهای متعددی برای جذب این بازیکن ارائه شده است که شاید جذاب ترین آنها پیشنهادات باشگاه نصر و فرصت بازی مجدد با کریستیانو رونالدو باشد، اما به نظر نمی رسد این هافبک حتی در فوتبال اروپا را کنار بگذارد. این سن

1800905


سرویس خبر شماره: 1869869
23 فوریه 1401 ساعت 09:46
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر