ناگل زمان: هانسی فلیک کار من را در بایرن سخت کرد!

اکنون و در ادامه فصل فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما که در این فصل فرصت بازی زیادی نداشته اند، فراهم شده است تا در هفته های باقی مانده از بوندسلیگا به بایرن مونیخ بپیوندند. بازیکنانی مانند پل وانر، گابی ویدوویچ یا استانیسیچ می توانند دقایق بیشتری را بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرند برای بایرن مونیخ بازی کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جولیان: “فصل سختی برای من روی نیمکت بایرن مونیخ بود، زیرا قبل از آمدن من هانسی فلیک خیلی خوب کار کرده بود و موفق بود، بنابراین برای من آسان نبود. اما از این فرصت استفاده کردم و با خودم فکر کردم.” ناگلزمن گفت. من می خواهم این کار را انجام دهم، می دانم که انتظارات بایرن مونیخ برای موفقیت در فصل آینده بیشتر خواهد بود و باید عناوین بیشتری کسب کنیم و به همین دلیل تیم خوبی برای رسیدن به این هدف در ماه های آینده داریم.

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی شده است که این تیم به دنبال کسب چندین قهرمانی در فصل آینده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جولیان ناگلزمان در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام حذفی نشد و تنها قهرمان بوندسلیگا شد. در همین حال، هانس فلیک، در دو سال قبل از آمدن یولیان ناگلزمن، هر عنوان ممکن را به دست آورده بود و فصلی تاریخی را برای بایرن مونیخ رقم زد. حالا جولیان ناگلزمان در مصاحبه ای اعتراف کرده که کارش را سخت می کند و فصل آینده برای کسب افتخارات بیشتر تلاش خواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1821427 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 23:07 |
1006 |

0نظرات