سهامداران و مدیرعامل ایرالکو از آلومینیوم حمایت می کنند


سرویس خبر شماره: 1821426 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:52 |
435 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نقی نایجی رئیس هیئت مدیره، حمید محرابی مدیرعامل و امین پناهی، محمد رجائیان و محمدرضا غفاری سه عضو دیگر باشگاه آلومینیوم اراک در جلسه ای با حضور محسن محمدی سهامدار اصلی و عضو باشگاه آلومینیوم اراک برگزار شد. هیئت مدیره کارخانه ایرالکو، سید محمدرضا میرالواسانی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران و مصطفی رضایی، معاون امور مالی این کارخانه حضور داشتند.

باشگاه آلومینیوم اراک قبل از آخرین دیدار جام حذفی تلاش می کند بخشی از مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان خود را پرداخت کند و پاداش پیروزی در دیدار نیمه نهایی را به حساب آنها واریز کند تا با اخلاق مضاعف به مصاف نساجی بروند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

سهامداران و مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران بر حمایت خود از این تیم برای حضور قدرتمند در بازی فینال جام حذفی تاکید کردند.

در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، سهامداران و مدیران شرکت آلومینیوم ایران حمایت خود را از فعالیت باشگاه آلومینیوم اعلام کردند و بر حمایت ویژه این تیم از دیدار نهایی جام حذفی تاکید کردند.

میرالواسانی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران و محسن محمدی سهامدار عمده و عضو هیئت مدیره ایرالکو بر تسریع در پرداخت 10 درصد قراردادها و پاداش اعضای تیم برای صعود به فینال جام حذفی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل نساجی تاکید کردند.