کهکشانی پرسپولیس است؟/ با حضور استقلال، تیم گل محمدی باید برای رتبه دوم بجنگد/ با خرج کردن یک جام به قرمزها نمی دهند.

پرسپولیس کهکشانی است؟/ با حضور استقلال، شاگردان گل محمدی باید برای رتبه دوم بجنگند/ با خرج کردن یک جام به قرمزها نمی دهند.

چند سال پیش تیمی به نام استیل آذین به لیگ برتر آمد و با جمع آوری ستاره های روز و هزینه های میلیاردی فکر می کرد می تواند قهرمان ایران و سپس آسیا شود (خنده) اما در پایان فصل اول. آنها به یک لیگ پایین تر سقوط کردند! یک نکته را باید به دوستان پرسپولیس یادآوری کنم.

در چه نقطه ای

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره مصاحبه های اخیر برخی از پیشکسوتان پرسپولیس که این تیم را کهکشانی نامیده بودند و همچنین صحبت های سرمربی استقلال اظهار نظر کرد:

اینکه اگر قرار بود برای پول فوتبال بازی کند از اسکناس مانکن درست می کردند و می فرستادند بیرون زمین. در حالی که تیم باید تیم باشد. ترکیب کامل تیمی با بازیکنان همسان و هماهنگی عالی است، کاری که استقلال فصل گذشته انجام داد و به پرسپولیس و سایر تیم ها درس فوتبال داد. تیمی که نباخت گل های زیادی نخورد و تا پایان فصل ادامه داد. ما سه هفته مانده به پایان فصل گذشته قهرمانی را به دست آوردیم تا به دیگران بیاموزیم که بدون این همه ستاره می توان قهرمان شد.

آیا می دانید تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به این تیم لقب کهکشانی داده اند؟

به نظر شما رقابت با پرسپولیس مدل فصل جدید سخت است؟

متأسفانه پیشکسوتان پرسپولیس را در دربی یادبود متروپل ندیدیم! باشگاهی که پیشکسوتانش از حضور در یک بازی دوستانه می ترسند، نمونه خوبی برای تیم جوانان امروزی نیست. چه اشکالی داشت، می آمدند و شاید چهار پنج تا می خوردند و می رفتند. اما عدم حضور آنها در بازی متروپل باعث ضرر مالی و اعتباری شد و دوستان تلویزیونی ما ناامید شدند. پیشنهاد من به بازیکنان پرسپولیس این است که به جای رویاپردازی برای تیم خود و نام بردن از آن روی تمرین تمرکز کنند زیرا دربی سختی در انتظار آنهاست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما هنوز خیلی ها معتقدند پرسپولیس با این حمایت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است؟

خیلی بعید! پرسپولیس باید دوباره برای دومی بجنگد. اگر سوم شد خدا را شکر. قول می دهم یحیی گل محمدی در فصل آینده کار سختی داشته باشد. آرزو می کنم تازه وارد مصاحبه ساپینتو را بخواند تا مدل گفتار حرفه ای را یاد بگیرد. همین آقای یحیی چندی پیش گفت که باشگاه استقلال باید به او بیانیه بدهد (می خندد) اما در تمام صحبت های ساپینتو حرفی از پرسپولیس یا دیگر تیم های رقیب نیافتید. ساپینتو به شدت از تیمش حمایت کرد، در مورد تاکتیک های مورد نظرش صحبت کرد و گفت که می خواهد روحیه پیروزی را در تیمش القا کند. فکر می کنم این مصاحبه کار را برای پرسپولیسی ها سخت کرد.

شرم! کهکشان کجا بود؟ تیم کهکشانی تنها تیمی است که چند سال پیش استقلال خود را به دست آورد. تیمی که آقای فتح الله زاده تعطیل کرد و بعد از آن هیچ تیمی در ایران کهکشانی نبود. اگر اسم این کهکشان را راه شیری بگذاریم، این کهکشان یک کهکشان پنیر است (می خندد)! مثل پنیر سوئیسی پر از سوراخ!

یعنی فکر می کنید جذب پرسپولیس خوب نبوده است؟