کونته: درخشش سون باور نکردنی بود. او عجیب است!

درخشش سون این بود که از ابتدای فصل در بازی های قبلی هیچ گلی به ثمر نرسانده بود. گل نخوردن برنده کفش طلای فصل گذشته در هشت هفته ابتدایی فصل اتفاق عجیبی بود و انتقادات زیادی از سون به دنبال داشت. تا جایی که هفته گذشته سرمربی تاتنهام در مصاحبه ای گفته بود در صورت ادامه این عملکرد از سوی سون، او را نیمکت نشین خواهد کرد.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام پس از هت تریک سون هیونگ مین در پیروزی 6-2 تیمش مقابل لستر، ستاره کره ای را تمجید کرد.

کونته: درخشش سون باور نکردنی بود.  او عجیب است!

درخشش سون هیونگ مین
کسب سه امتیاز این بازی بعد از باخت مهم بود. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم اما تعویض ها خیلی مهم بود. سون عالی کار کرد و سه گل زد. واقعا عجیب است. او از اول فصل برای ما گل نزده و امشب در سی دقیقه سه گل به ثمر رساند. این بازی نکات مثبت زیادی داشت و باید از عملکردمان درس بگیریم. البته جای پیشرفت داریم.

آیا تاتنهام می تواند قهرمان شود؟
ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. لیگ برتر خیلی سخت است. من معتقدم که ما به تازگی راهی را آغاز کرده ایم که به ما امکان می دهد در نهایت برای یک جام مهم بجنگیم. سیتی، لیورپول و چلسی که به تازگی شروع کرده اند، سال ها عالی بودند و جام های زیادی را به دست آوردند. آنها هر سال به رقابت می پردازند. جاه طلبی و عطش ما برای موفقیت باید افزایش یابد. برای بازی های بزرگ هر سه روز یک بار به یک تیم بزرگ نیاز دارید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام امشب در ورزشگاه خود در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه 6 بر 2 لسترسیتی را شکست داد. نبوغ سون هیونگ مین برای تاتنهام نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت. ستاره کره ای که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود در سیزده دقیقه طوفانی موفق به زدن سه گل شد.

نیمکت سیم
بازی های زیادی داریم و هر سه روز یک بار به زمین می رویم. او هر بازی را برای ما انجام داد. ما ریچارلیسون را برای بازی‌های زیادی نیمکت‌نشین کرده‌ایم، مانند کولاسفسکی. امروز نوبت پسر بود. من خودم فوتبالیست بودم و می دانم که همه می خواهند در هر بازی بازی کنند. اما در این شرایط یک فوتبالیست انرژی جسمی و روحی خود را از دست می دهد.


سرویس خبر شماره: 1844163
27 سپتامبر 1401 ساعت 00:15
نمایش 4K |

3نقطه نظر