آیا دیدار لاپورتا با پدر مسی کلید بازگشت لئو به بارسلونا است؟

این گمانه زنی ها زمانی تقویت می شود که یادش می رود لاپورتا اخیراً با پدر لئو مسی ملاقات کرده و این ملاقات را در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود در پاسخ به خبرنگاران تایید کرد: “بله، من با پدر مسی ملاقات کردم “به او بابت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی تبریک گفتم. ما در حال مذاکره هستیم. برای برگزاری مراسم خداحافظی برای مسی لئو به شکل خاصی بارسا را ​​دوست دارد “به دلیل احترامی که برای او و باشگاهش قائل هستم، نمی خواهم در مورد این بازیکن صحبت کنم.”

لاپورتا در این مصاحبه اصرار دارد که آبی اناری ها به بازیکن جدیدی در خط حمله نیاز دارند و البته می خواهند یک مدافع میانی به خدمت بگیرند. اما او اعتراف کرد که برای اضافه کردن بازیکنان جدید، بارسا باید چند بازیکن را بفروشد. صحبت های لاپورتا در اسپانیا این گمانه زنی را به وجود آورده است که هدف اصلی ساکت کردن تیم فعلی در تلاش برای اجازه دادن به لئو مسی برای بازگشت به نیوکمپ است.

مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با موندو دپورتیوو، این گمانه زنی را در اسپانیا افزایش داده است که باشگاه کاتالانی در حال برنامه ریزی برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده است.

این مطلب را بخوانید: ابهام در آینده لیونل مسی; پیشنهادی پرسود از عربستان/ این رقم بسیار کمتر از دستمزد رونالدو است!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

وجود مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و در عین حال درگیری حقوقی این باشگاه با ماجرای موسوم به بارساگیت، سرپرست باشگاه کاتالان در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه موندو دپورتیوو می گوید که به هواداران تضمین می کند که بارسا خواهد داشت. پنجره نقل و انتقالات فعال تابستان آینده.