اخطار مجدی برگشت. من در انتخابات شرکت می کنم!

با حضور میرشاد مجدی در عرصه انتخابات و ثبت نام مهدی تاج و دیگر چهره های سرشناس فوتبال، حالا قرار است شاهد رقابت جذاب انتخاباتی در مجمع شهریورماه باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد برخلاف تصمیم قبلی خود در انتخابات شرکت خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1833060
20 جولای 1401 @ 4:16 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال که گویا برای ریاست فدراسیون فوتبال درخواست داده بود حاضر به حضور نشد اما حالا دوباره نظرش تغییر کرده است.
مجدی در این خصوص گفت: من تصمیم شخصی گرفته بودم اما با توجه به اینکه آقای تاج که قبلاً به من دستور داده بود، به احترام ایشان می خواستم آنجا را ترک کنم. من و همکارانم در هیئت رئیسه فدراسیون با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنم و نیاز به احترام به دوستانی که فرم را از من پر کردند و به من پیشنهاد دادند، در انتخابات شرکت می کنم.”
وی افزود: در پی تماس هایی که برخی از اعضای محترم مجمع طی ساعات گذشته با بنده داشتند و همچنین به درخواست برخی از همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم شور و نشاط لازم را ایجاد کنم. رقابت در انتخابات و با توجه به لزوم ایجاد فضای رقابتی مناسب. ثبت نام می کنم و امیدوارم در این مدت شاهد رقابت خوبی باشیم که در نهایت به نفع فوتبال ایران خواهد بود.»