استویکوویچ: از نظر بدنی غافل شدیم نه تاکتیکی

دراگان استویکوویچ سرمربی صربستان پس از باخت 2-0 مقابل برزیل گفت که از این نتیجه شوکه شده است اما به آینده تیمش در این جام جهانی امیدوار است.

استویکوویچ: از نظر بدنی غافل شدیم نه تاکتیکی

سرمربی صربستان پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:

صربستان در این بازی تقریباً حرفی برای گفتن نداشت و بازی درخشان برزیلی ها و به خصوص گلزنی ستاره اصلی آنها در این منطقه یعنی ریچارلیسون، ضعیف بود. در پایان بازی، استویکوویچ سرمربی صرب ها ضمن بیان اینکه از باخت در بازی اول شوکه شده است، گفت که تیمش دو فرصت برای نتیجه گیری و صعود از این گروه در دیدار مقابل کامرون و سوئیس دارد و او پر از امید به آینده تیمش در جام جهانی. .

مشکل صربستان تاکتیکی نبود، مشکل فیزیکی بود
مشکل ما در نیمه دوم بود. از نظر فیزیکی برای ما سخت بود و در نهایت یک فاجعه بود. با این حال، من شوکه شده بودم و انتظار نداشتم اینطور شکست بخورم. ما از نظر بدنی کاملا تسلیم شدیم و برزیل سعی کرد بدن بازیکنان ما را خالی کند و سپس از این فرصت نهایت استفاده را برد.


سرویس خبر شماره: 1855369
4 دسامبر 1401 در 01:47
1.6 هزار |

0نقطه نظر

تمجید از صربستان در نیمه اول
ما در نیمه اول تیم محکمی بودیم. ما برخی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده ایم و این برای تیمی مانند صربستان بسیار مهم است. مصدومیت در بدترین زمان ممکن رخ داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صربستان امشب اولین بازی خود در جام جهانی قطر را با شکست دو بر صفر مقابل برزیل به پایان رساند.

برزیل در نیمه دوم برتری مطلق داشت
با این حال باید اعتراف کرد که برزیل در نیمه دوم برتری مطلق داشت و شایسته پیروزی بود. مشکل در این بازی اصلا تاکتیک نبود. متاسفم که از نظر بدنی غافل شدیم. اکنون چند روز فرصت داریم تا برای مسابقات بعدی ریکاوری کنیم. من به مردم صربستان می گویم که امید خود را از دست ندهید. امیدواریم و هنوز وقت داریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی