الکساندر-آرنولد پیش بینی دقیق استیون جرارد را با داستان خنده دار خانوادگی به یاد می آورد – لیورپول اف سی

ترنت الکساندر-آرنولد نامی آشنا در سراسر مرسی ساید است، اما خانواده او همیشه به شهرت ستاره لیورپول عادت نداشتند.

در اواخر سال 2015، استیون جرارد زندگی‌نامه خود را با نام My Story منتشر کرد و ترنت الکساندر-آرنولد لحظه شگفت‌انگیزی را به یاد آورد که مادرش متوجه شد که پسرش نیز شامل آن شده است.

این هنوز حدود یک سال قبل از اولین بازی الکساندر-آرنولد در تیم اول بود و این بازیکن جوان در خارج از آکادمی چندان شناخته شده نبود.

مادر ترنت، دایان الکساندر، یک بار به یاد می آورد: «هنوز نمی توانم آن را باور کنم. یکی از دوستان به من زنگ زد؛ استیوی جرارد در کتاب خود درباره ترنت نوشته است. گفتم: به هیچ وجه.

“اما من به آسدا رفتم و او آنجاست و درباره پسرم می نویسد.”

در واکنش به نقل قول در اسکای اسپورت، شماره 66 در ابتدا بسیار متواضع بود و گفت: «او برای من و برادرانم خیلی فداکاری کرد و بدون او، بدون خانواده، غیرممکن است که در جایگاهی که هستم باشم.

برای او، من هنوز فقط پسر او هستم.

با این حال، الکساندر-آرنولد هنگام تصویر کردن صحنه مادرش در سوپرمارکت، نتوانست در برابر خنده مقاومت کند.

ترنت به شوخی گفت: «به هیچ وجه او آن (کتاب) را خرید. او می‌توانست نیم ساعت در آنجا بماند و به این فکر کند که «این کجاست؟»

من می‌توانم او را برای سال‌ها در آنجا تصور کنم. هیچ راهی وجود ندارد که او آن کتاب را بخرد!»

جرارد با مشاهده الکساندر-آرنولد در حالی که به عنوان مربی زیر 18 سال لیورپول کار می کرد، این بازیکن جوان را در کتاب خود انتخاب کرد.

مادرید، اسپانیا - شنبه، 1 ژوئن 2019: ترنت الکساندر-آرنولد، بازیکن لیورپول، پس از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تاتنهام هاتسپر و باشگاه لیورپول در ورزشگاه متروپولیتانو، با جام و خانواده اش جشن می گیرد.  لیورپول با نتیجه 2-0 پیروز شد و ششمین قهرمانی خود در جام ملت های اروپا را به دست آورد.  (عکس از پیتر مکادی/تبلیغات)

کاپیتان سابق نوشت: «ترنت آرنولد شانس فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای برتر دارد.

او کاملاً قد بلند است، اما قابی زیبا دارد و به نظر می‌رسد تمام ویژگی‌هایی را که شما نیاز دارید، دارد.

او نگرش درستی دارد و از دربی غربی، خانه ملوود می آید. بنابراین ترنت یک اسکوزر دیگر است و ظاهراً، همانطور که من سعی کردم جان بارنز و استیو مک ماهون باشم، او در حین بازی در پارک های مرسی ساید وانمود به من بزرگ شد.

او می تواند به عنوان یک هافبک شماره 6 بازی کند، اما او همه کاره است و من او را در پست های مختلف دیده ام. من می دانم که انگلیس همه چیز او را فرا گرفته است.”

چقدر استیوی درست می گفت!

https://www.thisisanfield.com/2023/12/alexander-arnold-recalls-accurate-steven-gerrard-prediction-with-funny-family-story/ منبع: