بازیکنان پرسپولیس پول دوربین گرفتند


سرویس خبر شماره: 2010819
8 آوریل 1403 ساعت 04:13
124

0نقطه نظر

بازیکنان پرسپولیس از درآمدشان در این فصل شاکی هستند.

بازیکنان پرسپولیس پول دوربین گرفتند

به گزارش “وزش سه”، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد تا سال نو را به بازیکنان و سایر اعضای تیم تبریک بگوید.

در حین حضور بادامکی در محل تمرین، برخی از بازیکنان در مورد مشکلات مالی با او صحبت کردند، ابراز نگرانی کردند و از دریافت تنها 40 درصد از مبلغ قراردادشان در 9 بازی تاکنون گلایه داشتند. مدیریت منابعی را برای پرداخت بدهی های خود و سایر طلبکاران فراهم می کند.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل، نیمی از گزینه های فصل قبل را نیز طلب می کنند و مدام در صحبت های خود تاکید می کنند که با توجه به سه ماهی که ما را از پایان فصل فوتبال جدا می کند، چگونه مدیران باشگاه خواهان پرداخت همین مبلغ از قرارداد این فصل برای گزینه های فصل قبل هستند.

با این حال به نظر می رسد در صورت روشن نشدن بازخرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت تا قبل از روز یازدهم، به هیچ یک از این سوالات نمی توان پاسخ روشنی داد.

تمرین امروز پرسپولیس در هوای سرد برگزار شد و با وجود اینکه خبری از باران نبود، وزش باد شدید تمرین را تا حدودی سخت کرد. علیرغم این شرایط آب و هوایی، نایب رئیس باشگاه و حدود ده هوادار که مایل به حضور در ورزشگاه بودند، تمرین قرمزها را از نزدیک دنبال کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی