منچستریونایتد در تابستان به یک مهاجم جوان چشم دوخته است، ایوان فرگوسن همچنان در لیست باقی می ماند – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد پس از 28 بازی تنها 39 بار در لیگ برتر گلزنی کرده است و کم گل ترین در بین 13 تیم برتر است.

آنها در مسیر ثبت کمترین فصل گلزنی خود در تاریخ هستند، با رکوردی که در حال حاضر 49 است و در آخرین فصل سرپرستی لوئیس فن خال ثبت شده است، که طرفداران آن را به خاطر یک جشن خروپف به یاد خواهند آورد.

راسموس هوجلوند علیرغم اینکه اولین فصل او در لیگ برتر بود، تنها بازیکنی است که در این دوره دو رقمی به گل رسیده است.

اریک تن هاگ، سرمربی، همیشه می‌دانست که عاقلانه نیست که به یک جوان 21 ساله که پس از یک فصل در ایتالیا به انگلیس بیاید، ایمان بیاورد.

راسموس به کمک نیاز دارد

در حالی که این بازیکن دانمارکی عملکرد خوبی داشته است، مارکوس رشفورد، بهترین گلزن فصل گذشته، مانند سایه ای از خود سابق خود به نظر می رسد، در حالی که آنتونی مارسیال همیشه مصدوم است و در پایان فصل جاری باشگاه را ترک می کند.

سهامداران اقلیت جدید INEOS برنامه هایی برای جذب مهاجم در تابستان دارند، اما آنها باید در انتخاب آنها مراقب باشند تا پیشرفت بین المللی دانمارکی را مختل نکنند.

ورود تضمینی شروع کننده می تواند به این معنی باشد که دقایق هوجلوند به پایان می رسد در حالی که یک هیتمن باتجربه یا یک استعداد آینده می تواند به خوبی در کنار مهاجم فعلی یونایتد کار کند.

طبق گزارش Givemesport، به نظر می رسد قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس در مسیر مشابهی فکر می کند زیرا آنها می گویند که ایوان فرگوسن یا بنجامین سسکو بهتر از ویکتور اوسیمن هستند.

شیاطین سرخ می خواهند از راسموس هوجلوند حمایت کنند. ملی پوش دانمارکی در رگبار گلزنی است و در اولدترافورد مستقر شده است و اکنون مسلم است که منچستریونایتد به فکر بلندمدت خواهد بود زیرا هوجلوند ثابت می کند که اکنون می تواند مرتباً گلزنی کند.

تعقیب و گریز مهاجم

بنجامین سسکو از RB لایپزیگ و ایوان فرگوسن از برایتون دو گزینه بالقوه هستند. جاشوا زیرکزی، بازیکن بولونیا، که هدف آث میلان نیز هست، در رادار منچستریونایتد نیز قرار دارد. احتمال اینکه آنها برای جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی وارد رقابت شوند کمتر است.

انتظار می رود این نیجریه ای یک بمب هزینه کند و منطقی است که از کنار او نگاه کنیم. این بازیکن اسلوونیایی 11 گل به ثمر رسانده است که برابر با ملی پوش زیر 21 سال هلند است.

با این حال، فرم ملی پوش جمهوری ایرلند به دلیل گل نخوردن این بازیکن 19 ساله از نوامبر، از صخره سقوط کرده است. او در این فصل 6 گل به ثمر رسانده است اما همچنان برایش ارزش قائل هستند 60 میلیون بر اساس ترانسفرمارکت.

دیدن اینکه باشگاه در مورد استخدام پس از جمع آوری کل کارکنان اتاق پشتیبان در کدام جهت حرکت می کند، جالب خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/27/manchester-united-eyeing-a-young-striker-in-the-summer-evan-ferguson-remains-on-the-list-278069/ منبع: